Riakeo 500

Bedankt voor het plaatsen van de demo filmpjes. Ik was na de productie film niet overtuigd, maar ik vind hem op jullie demo filmpjes erg mooi overkomen! In the pocket dus :yes: :biertje:

Presteerde top, die crackling willows erin zijn van prachtige kwaliteit ook. Toch wel een must have als je hem tegenkomt nog.

Was jij die gozer die stond te blowen achter m

Was jij die gozer die stond te blowen achter me?
Jip!!

En toen bedacht ik me wel lekker om 3 crossbeampjes af te steken voor 30 eurootjes ipv van 1 riakeo 500 voor hetzelfde geld...

Heb gelijk vanavond er nog 3 crossbeampjes bijbesteld voor 3 tientjes...

En hup naar de demo weer naar de shop omdat ik wat knaakjes overhield

Jip!!

En toen bedacht ik me wel lekker om 3 crossbeampjes af te steken voor 30 eurootjes ipv van 1 riakeo 500 voor hetzelfde geld...

Heb gelijk vanavond er nog 3 crossbeampjes bijbesteld voor 3 tientjes...

En hup naar de demo weer naar de shop omdat ik wat knaakjes overhield
Ja ok snap ik.
Maar dat is net zo'n vergelijking als dat ik tegen iemand zeg van 'joh, de great wall aangeschaft? Ow man wat een sukkel. Daar kan ik 3 transbombers van halen én een tas boodschappen'.

Jij vind dat je de crossbeam beter vond. Tuurlijk smaken verschillen, maar feit is wel dat een budget rubro blink cake gewoon onderdoet op technisch en uitwerkingsvlak dan een budget riakeo cake.
Zeker als die waanzinnig uitgevoerde crackling/spider/ghost/blink effecten heeft en als toetje een waaiertje.

Ja. Die is duurder dan. Maar feit is wel dat de 500 beter is.

Back
Bovenaan