Reuzen Astronaut

omepje

VWC Moderator
Forumleiding
Artikelnummer: 1502
Artikelnaam: Reuze Astronaut
Bruto Gewicht: ...
Netto Kruitgewicht: ...
Aantal Schoten: ...
Effectomschrijving: Terug van weggeweest, de alom bekende Reuzen Astronaut. 6 stuks in een pakje.
Tijdsduur:
Stijghoogte:
Afmetingen: 10x7.5x1
Kartoninhoud: 4/40/6
Richtprijs: 0,50

O.a. te koop bij: https://www.vuurwerkbestelling.nl/

Wij danken Vulcan Europe voor de informatie.
Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.

1502_1.jpg

Laatst bewerkt door een moderator:
Ontzettend gaaf dat deze terug op de markt komt.
Hoe de knal ook zal zijn, deze moet erbij komen.

Idd wanneer was dat? Niet zoveel vroeger dan vroegâh. Leuk dat ze deze op de markt komen. Hoop dat de look ok is. De knal? Zullen we het daar maar niet over hebben? 6 Stuks voor 50 eurocent. Dan lijkt het me duidelijk.

Idd wanneer was dat? Niet zoveel vroeger dan vroegâh. Leuk dat ze deze op de markt komen. Hoop dat de look ok is. De knal? Zullen we het daar maar niet over hebben? 6 Stuks voor 50 eurocent. Dan lijkt het me duidelijk.

Het was inderdaad niet heel erg vroeger, schat een jaar of 16 terug! Heb inderdaad ook nog rotjes van 28 jaar geleden liggen van schuurman, en die klappe snipperen en brande als een malle!

Zien er leuk uit, prijs is ook niet verkeerd, is ideaal als je nog wat losse centen over hebt om nog een pakje mee te nemen.

Ik had afgelopen jaar rotjes die serieus goed knalde. Het sas leek ook verdacht veel op flash colpo thunder van de gbv dealer dacht ik.

Dus het kan echt wel.

Ik had afgelopen jaar rotjes die serieus goed knalde. Het sas leek ook verdacht veel op flash colpo thunder van de gbv dealer dacht ik.

Dus het kan echt wel.
Vuurwerkmania had de Colpo Thunder en Rubro de Mega Korsar En idd hebben deze rotjes een goede knal

colpo-thunder.png

1129.1478370552.png

Stukje nostalgie moet kunnen! Met een knal zoals de 2 bovenstaande items zou ik al blij wezen! Toch leuk om weer eens zo'n lekker lang ding in je hand te hebben!

Leuk dat ze die weer van stal halen.Maar waarom niet zelfde als toen ook 0.8- 1.0 gram kruit in en niet 0.7 gram weer zo slap aftreksel.Besteed dan gewoon meer aandacht aan zo knaller

Back
Bovenaan