Return of the Phoenix

Geweldig filmpje freakfireworks, totale gekte. Mooi ook dat hij tegelijk stopt zonder dat er nog 1 cake na pruttelt.

Wooow erg dikke finale! Voor het gezicht is de Final fate leuk zo met een totaal gevulde lucht. Volgend jaar zou ik gewoon een groot aantal Matrix in Fanshape zetten en de Final Fate laten zitten! Zonde van je geld met die gemiddelde knallen die qua herrie zo niks toevoegen.

Hij blijft lekker. Had er dit jaar 5 van. Goede prijs ook voor wat je krijgt.
Stand alone misschien wat karig, maar je trekt toch wel even de aandacht hoor :D

Jwtjuh :bye:

Ik had er dit jaar 8. Daarvan heb ik er 2 los geschoten samen met de hypnotised (Herlat). Voor mij alleen nog maar Return of the phoenix wat een lekker blokje! En 6 stuks in de finale met de Happy salute van Triplex! Erg goede combinatie!

ik had er dit jaar 8. Daarvan heb ik er 2 los geschoten samen met de hypnotised (herlat). Voor mij alleen nog maar return of the phoenix wat een lekker blokje! En 6 stuks in de finale met de happy salute van triplex! Erg goede combinatie!

filmpje??? :D:D

Lagen en liggen hier en daar nogsteeds kartonnen hulzen in de straat, en ik vermoed dat ik de schuldige ben en dat ze uit deze bak komen :cool:

lijkt me mooi om eerste de roar af te steken per 4 en dan deze per 4.
Dan hoor je mooi verschil in toonhoogte en sterkte en bouw je volgens mij leuk op.
Greetzzz

Topcake dit, heerlijk dat geluid. Bedoeling was dat er twee tegelijk gingen, maar één cake weigerde. 20 minuten later opnieuw aangestoken aan de reservelont. Tot mijn verbazing kwam de finale er niet aan het begin uit. Vreemd exemplaar moet dat zijn geweest.
Hier een filmpje van één cake die wel goed ging:

Als ik het zo bekijk lijkt het wel alsof ik gewoon een slechtere versie heb gekregen het jaar ervoor. Ga het er nog maareens op wagen dan.

Hoe zitten deze geweldige cakes eigenlijk verpakt in een karton? Platte doos met 2 rijen van 4 of 4+4 gestapeld?

Ik wil niet weten hoe een karton van de Return of the Pheonix er uitziet... als je al ziet hoe groot een losse cake is :bonk:

Back
Bovenaan