RedWire - Wiz Streak

R@lph

VWC lid
Artikelnummer: 03605
Artikelnaam: Wiz Streak
Bruto Gewicht: 3150 gram
Netto kruitgewicht: … gram
Aantal schoten: 81 schoten
Effectomschrijving: 81 schots scherpe fluiters met crackling. Bizar Red wire tempo!
Afmeting: 220 x 220 x 125 mm
Max. tube diameter: 20 mm
Tijdsduur: 15 sec.
Stijghoogte: 25-30 meter
Kartoneenheid: 4/1
Adviesprijs: € 44.95
Voorverkoopprijs: € 39.95
O.a. te koop bij: ...

wiz-streak.jpg

Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.

Laatst bewerkt door een moderator:
Absoluut, en wat beter verkrijgbaar nu. Alleen vind ik de prijs hoog, hopen op een vroege actie volgend jaar.

Ouder demo videootje. Wat een geweld, top cake! Helaas wel aan de prijs, zag dat die 42,95 moet kosten dit jaar.

Uniek voor in een showtje. De opbouw is subliem!

Ik heb er hier ooit een 4 tegelijk van wegwerkt aan het einde van de show (volgens mij o&n 2018) en dan opgevolgd door wat at once dacht ik. Een van de dikste afsluiters die ik heb gehad in een show.

Deze aangeschaft bij HuboXL. Blij met mijn aankoop! Wat ging deze weer heerlijk door merg en been. Jaren geleden eens de Vodka Whistle gehad, wat een omlabeling is van deze bak.

Wat niet op de video te zien is, is de Red Alert (Wolff) die er aan achteraan geknoopt was. Een heerlijke combinatie.

Zou deze graag in meervoud willen aanschaffen om een lekkere prefinale te genereren. Helaas kom ik deze, evenals The Space Project, niet meer tegen binnen een 'redelijke' afstand..?

Zou deze graag in meervoud willen aanschaffen om een lekkere prefinale te genereren. Helaas kom ik deze, evenals The Space Project, niet meer tegen binnen een 'redelijke' afstand..?
RedWire is al even uitloop. Kans dat je dit nog vindt is niet heel erg groot helaas.

Langenberg had ze afgelopen seizoen, maar weet niet of ze weer te koop komen

Back
Bovenaan