RedWire - Titanium Peony

Ik vind dat een beetje te kort door de bocht. Je krijgt bij Zena niet 'altijd 25% korting', maar enkel in de megastores. En sinds wanneer is €35,- opeens een hoog bedrag voor een unieke cake met mogelijk rond de 500 gram? ( althans, dat verwacht ik ). En dat is ook maar de losse verkoopprijs. Misschien kan je ergens nog een leuke deal of actie regelen!

Is 345 gram, iedereen trap er niet in. Is absoluut geen 500 gram.

Deze zag er op de demo net enorm goed uit. Prachtig heldere kleuren, flinke spreiding & een hele lekkere burst. Als dit gewoon productie was haal je een regelrechte topper in huis! :yes:

Als dit productie was inderdaad, maar dat kan echt niet. Flink opgevoerde sample moet dit geweest zijn!

Want? Jij stond erbij? Ik heb de lesli versie ook gezien op hun eigen demo. Ben van mening dat dit echt wel kan. Door de titanium core lijkt het een ontzettende grote klap...dit is het echter niet hoor...hij klapt wel hard, maar niet overdreven.

We zullen wel zien op de eerste winkeldemo's :D

Ik snap je punt dat er over het algemeen veel te snel naar het woord 'Sample' word gegrepen maar dit kon echt niet meer, overduidelijk en later ook bevestigd.

Erg leuke bak dit. Combi titanium en peony doet het goed. Spreiding ook goed, en dat blauw:D. Hopelijk nog eens op een winkeliers demo bekijken.

Wat een enoooorm vette bak! Een goede titaniumsalute zorgt voor een goede burst en de peony's zijn allemaal goed rond en echt vol sterren. Een soort Colorful Peony (Showtime) maar dan goed uitgevoerd! Houd je van peony's, overweeg deze!

Wat een enoooorm vette bak! Een goede titaniumsalute zorgt voor een goede burst en de peony's zijn allemaal goed rond en echt vol sterren. Een soort Colorful Peony (Showtime) maar dan goed uitgevoerd! Houd je van peony's, overweeg deze!

Dat klinkt goed, heb deze gelukkig al in bestelling staan :D

Ik heb hem zelf niet gefilmd, maar hij lijkt wel op de demo film die je overal tegenkomt. Alleen waren de titanium knallen niet zo silver als op film overkomt. Wat zachter van kleur lijkt het wel, misschien zelfs wat goud-achtig. Maar de boeketten zijn goed te vergelijken met hoe ze op film overkomen, echt goede ronde peony's in heldere kleuren.

Back
Bovenaan