Buurt Assortiment XXL [Uitloop]

Ga ik ook doen. Lekker van genieten zo tussendoor.

voor 00.00 uur geniet ik er meer van dan om 00:00 uur zelf, de toppers schiet ik altijd voor 00:00 uur af en de mindere goedkopere om 00:00 uur.
voor twaalf zie je alles nog zo goed en helder, 00.00 uur is het mistig door de rook waardoor je het niet zo mooi kan zien. En rond 22:00 uur dreunt het nog lekker.

voor 00.00 uur geniet ik er meer van dan om 00:00 uur zelf, de toppers schiet ik altijd voor 00:00 uur af en de mindere goedkopere om 00:00 uur.
voor twaalf zie je alles nog zo goed en helder, 00.00 uur is het mistig door de rook waardoor je het niet zo mooi kan zien. En rond 22:00 uur dreunt het nog lekker.

Als het 00.00 is geweest ben je soms beetje verzadigd om het zo te noemen. Dan geniet je er minder van dan van vuurwerk op een zomeravond

Dit 100%!!!!! De vooravond is 20x leuker dan 00.00! Lekker genieten, rustig aan! Om 00.00 is het zo stressen, meer kans op nevel en mist en meer kans op dronken overlast :D!

Nee, bij mij gaat 90% altijd al VOOR 00.00 de lucht in, net zoals dit pakket dit jaar!

Hier een filmpje van de Tail cake die net geschoten is. De versie durf ik niet te zeggen! Kan er nog wel even achter komen, aangezien ie niet van mij was. Maar Ik vond ´m opzich wel lekker hoor! Redelijk dikke tails, alleen de wind is nu echt klote voor dit effect. Hij komt dan natuurlijk minder hoog en lijkt wat sneller op te branden.

Het viel me trouwens op dat deze cakes 25mm zijn in plaats van 30mm. Ze zijn ook redelijk klein vergeleken met 30mm 19shots cakes. De cracklingfinale is opzich wel lekker!

Bij mij klopte de tail cake, dat was Space Intruders. Alleen van de crackling cake klopte het label niet. Dat is normaal toch Power Zone? Maar dat maakt verder niet uit, wat een top assortiment weer he, heb hem elk jaar en ondanks dat ik de Brasilian & Fairytail niet aangestoken heb blijft dit gewoon 1 van de beste assortimenten. Viel me alleen op dat het tempo lager lag dan in voorgaande jaren. Dit jaar sowieso weer!

Heerlijk assortiment weer! Die tailcake verlichtte de hele straat, echt prachtig, het leek wel overdag. En de crackling chry was ook erg dik, wat een enorme boeketten komen daar vanaf. De andere cakes trouwens ook. Ik heb nog geen ervaring met andere 19 schots assortimenten, maar ik denk dat ik ook voor komende jaarwisseling weer het buurtassortiment er bij heb. Geweldige potten.

P.s.
Het is al eerder genoemd in dit topic, maar voor de herhaling: de tailcake is te herkennen aan het feit dat de tubes minder 'gevuld zijn'. De bombettes lijken dieper in de cake te zitten. Als je goed kijkt kun je het zien, maar je kan het ook vergelijken door er een stokje oid voorzichtig in te prikken. De cake waar het stokje verder verdwijnt is de tailcake.

Prachtige set van 6 cakes! Goede burst, volle effecten.
De tail cake ja geen woorden voor, zo mooi het lichte de straat op, volgend jaar weer nemen in me collectie.

Ja, deze was weer erg goed dit jaar. Als je ze los schiet zijn ze wel wat langzaam, maar het heeft ook wel weer wat. Een beetje genieten zo vroeg op de avond :p

Vond het lage tempo wel okay eigenlijk. Had genoeg andere cakes die wel sneller gingen.

Maar door de wind waaide de effecten wel uit elkaar en herkende ik er weinig van terug. De Space Intruder was gevaarlijk doordat de staarten 3 meter hoog en 50 meter naar links waaiden. Gelukkig het kanaal over. De crackling finales waren elke keer wel steengoed!

Back
Bovenaan