RedWire Specials- Dropbox Hero

Artikelnummer: 3639
Artikelnaam: Dropbox Hero
Bruto Gewicht: ... kg
Netto Kruitgewicht: 1818 gram
Aantal Schoten: 150 schoten - COMPOUND
Effectomschrijving: Red Wire Special: 150 schoten van bijzondere mines, tail effecten gecombineerd met gekleurde boeketten in een heerlijk tempo. Eén keer aansteken
Tube diameter: 25mm
Kartoninhoud: 1/1
Tijdsduur: 66 sec
Stijghoogte: 20-25 meter
Adviesprijs: €179,50
Voorverkoopprijs: €149,50
O.a. te koop bij: Redwirevuurwerk.nl

03639_dropbox_hero.jpg

Wij danken Red Wire voor de informatie
Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.

Laatst bewerkt door een moderator:
Effecten zijn lekker en hij waaiert lekker uit, ik vind hem alleen wel behoorlijk eentonig worden want de laatste salvo's zijn echt allemaal hetzelfde. Eigenlijk zat ik te wacht in een afwisseling, maar helaas.

Erg gave box dit, waarvan ik de eerste cake eigenlijk het mooist vind. Zeer benieuwd naar de prijs hiervan, maar zeker 1 om in de gaten te houden.

Heel mooi, vooral de eerste cake en daarna doorgaand in waaier met boeketten. Toppertje. Helaas is voor mij de dichtsbijzijnde redwire dealer al gauw een uur rijden. Maar wie weet..

Was na het zien van het filmpje enthousiast! Helaas houdt de prijs me tegen! Net als de andere boxen van Lesli toch echt te hoog geprijsd!

inderdaad een mooie box met mooie kleuren. staat op mijn lijstje, in de voorverkoop of bij een leuke actie (voor een goede prijs) gaat hij mee. :D.

Echt een hele mooie box waar de eerste cake op die van de Color Carnaval lijkt van Evo. Voor de rest echt prachtig en haast professionele uitwerkingen. Goude palmen met gekleurde blinkers blijf ik echt een prachtig effect vinden.

Alleen helaas net zoals de rest van de nieuwe producten slaan ze de plank volledig mis qua prijs. Dit is buiten verhouding met concurrerende producten van een soort gelijk kaliber / kwaliteit.

Prachtige cakebox dit zeg, hier houd ik van. Zitten echt schitterende kleuren bij, die 1e cake is ook echt ideaal om de opbouw in de box te krijgen. Deze houd ik zeker in de gaten!

De eerste 40 sec is prachtig, veel afwisseling, daarna wordt eentonig en volgens mij ook niet hele compound laten zien ,jammer weer die eentonige bende

Back
Bovenaan