WTF Box

Teleurstelling of niet de hele manier van dit product aanbieden deugt voor geen kant

Precies dit. De quattro packis zogenaamd in de aanbieding, nu €79,99 voor één cake, maar dan krijg je de andere drie wel 'gratis'. Terwijl dit gewoon een ordinaire omlabeling is van de strong celebration, die vorig jaar nog €60 koste voor vier cakes. Volgens mij is dit consumentenbedrog en bovendien verboden. Twijfel ook zwaar om de WTF-box te kopen, heb wel vaker een 500-grammer gehad voor tien euro, wat echt bagger was en met de rest van de 30 euro die je moet besteden betaal je de hoofdprijs voor producten...

Twijfelde ook nog maar heb ook besloten om hem te laten staan.Leg er liever wat meer bij en dat je dan wel zekerheid hebt op een goed product.

Tot zo ver mijn besluit...Heb ik hem toch besteld net met 2x de record breaker voor 15 euro per stuk.:bonk::rolleyes:

Ik geloof nooit dat er dagelijks 20 per dealer beschikbaar worden gesteld. No way dat een dealer met deze marges even 500 stuks verspreid over 3 dagen in zijn bunker gaat leggen. Zo zit je rap aan je kilo's en het zorgt al snel voor ruimtegebrek.

Ik las ergens dat elke vuurwerktoppers dealer hier aan mee deed toch? Dus niet alleen de platinum, hoe kan het dan dat ik toch nog dealers tegenkom welke hem niet op de site hebben staan?

Ik las ergens dat elke vuurwerktoppers dealer hier aan mee deed toch? Dus niet alleen de platinum, hoe kan het dan dat ik toch nog dealers tegenkom welke hem niet op de site hebben staan?

Omdat ze toch exht alleen bij platinum dealers verkrijgbaar zijn. :wink: denk ik dan

Jezus wat doet iedereen moeilijk. Koop m of koop m niet maar maak je allemaal niet zo druk. Dit heet marketing en zo zit de wereld in elkaar. Je bent er zelf bij om een beslissing te maken of je hem wilt kopen. Zie niet in wat er allemaal niet deugt.

Jezus wat doet iedereen moeilijk. Koop m of koop m niet maar maak je allemaal niet zo druk. Dit heet marketing en zo zit de wereld in elkaar. Je bent er zelf bij om een beslissing te maken of je hem wilt kopen. Zie niet in wat er allemaal niet deugt.

We doen niet moeilijk, we zijn kritsch en freaks.

We doen niet moeilijk, we zijn kritsch en freaks.

Met dat kritisch zijn is dat gezeik over vuurwerk in NL ook begonnen. Het is nu wel duidelijk toch.
Je koopt dat ding of je koopt hem niet. Wat een geblaat hier. Cafferata doet hier in elk geval nooit meer een aanbieding/prijsvraag hier als jullie zo doorgaan.

Met dat kritisch zijn is dat gezeik over vuurwerk in NL ook begonnen. Het is nu wel duidelijk toch.
Je koopt dat ding of je koopt hem niet. Wat een geblaat hier. Cafferata doet hier in elk geval nooit meer een aanbieding/prijsvraag hier als jullie zo doorgaan.

Wat een onzin, we hebben het er toch over... het is een forum, bestaande uit mensen met een gedeelde passie.
Mensen die boven gemiddeld meer weten en wat hebben met vuurwerk, dan mag je er niet automatisch vanuit gaan dat alles positief ontvangen wordt en dat men zich ook wel negatief uitlaat over een product. Het zou niet best zijn dat we hier op een forum niet negatief mogen uitlaten (enkele noemen het zeiken).
Dan zou het een doodsteek voor dit forum zijn, en ja als een importeur dan kiest om zijn handel hier niet meer tentoon te spreiden!?, is dat aan hen. Maar daar mag een forum nooit zijn of haar beleid op aanpassen.

Feit is dat deze importeur miljoenen folders heeft laten drukken, men zoekt bewust de aandacht op, en ja en daar zit niet altijd positieve aandacht bij.

Wat een onzin, we hebben het er toch over... het is een forum, bestaande uit mensen met een gedeelde passie.
Mensen die boven gemiddeld meer weten en wat hebben met vuurwerk, dan mag je er niet automatisch vanuit gaan dat alles positief ontvangen wordt en dat men zich ook wel negatief uitlaat over een product. Het zou niet best zijn dat we hier op een forum niet negatief mogen uitlaten (enkele noemen het zeiken).
Dan zou het een doodsteek voor dit forum zijn, en ja als een importeur dan kiest om zijn handel hier niet meer tentoon te spreiden!?, is dat aan hen. Maar daar mag een forum nooit zijn of haar beleid op aanpassen.

Feit is dat deze importeur miljoenen folders heeft laten drukken, men zoekt bewust de aandacht op, en ja en daar zit niet altijd positieve aandacht bij.

Bravo! :applause:

Jullie standpunt is nu toch wel duidelijk? Cafferata heeft genoeg input gekregen dacht ik om hier in de toekomst anders mee om te gaan? Ik hoop alleen dat de box zo presteerd als op film en niet zo als De Professional "Troep" van hun. Die was zijn geld echt niet waard.

Jullie standpunt is nu toch wel duidelijk? Cafferata heeft genoeg input gekregen dacht ik om hier in de toekomst anders mee om te gaan? Ik hoop alleen dat de box zo presteerd als op film en niet zo als De Professional "Troep" van hun. Die was zijn geld echt niet waard.

Dat is ook de reden dat ik zo erg blijf twijfelen.
Die Stong Celebration bijvoorbeeld was echt weggegooid geld, ik ben bang dat dat met deze box ook zo is, ook al is het maar 40 euro...

Ook ik sluit me aan bij het kamp critici-zeikers-realisten-freaks. Heb tijdens een kwispelmoment heel even overwogen om deze box te kopen, totdat ik vernam dat ik er nog voor 30 euro bij moest bestellen en mijn verstand weer overheerste.

Wat een trieste en misleidende marketing *. Pure armoede dit! Een box die zogenaamd 249,-euro waard is nu voor een dermate lage prijs neerzetten en klanten tot bijverkoop dwingen om nog enigszins marge te creëren. Om over de prijscommunicatie van andere artikelen nog maar te zwijgen.

Natuurlijk zitten er in Nederland een hoop Dagebert Duckjes achter de laptop om 19:00 's avonds, maar ik weiger om een importeur te sponsoren, wiens marketing nog belabberder is dan zijn artikelen. Voor mij ook direct de bevestiging dat de WTF box daarom ook niets kan zijn, zelfs niet voor 40 euro.

En ja, dat mag ik hier gewoon vertellen. Als je daar moe van word of niet tegen (kritiek) kunt, dan raad ik je aan op een onbewoond eiland met een schelp in het zand te gaan schrijven, maar niet hier op een forum.

* dit is niet marketing, maar slechts 1 vorm van marketing, die we absoluut niet moeten willen.

Aangezien het al lang niet meer over een stukje vuurwerk gaat, dacht ik weet je wat. We posten nog een keer de video

Laatst bewerkt door een moderator:

Aangezien het al lang niet meer over een stukje vuurwerk gaat, dacht ik weet je wat. We posten nog een keer de video

[Even offtopic]
Waarom worden hier op het forum filmpjes geplaatst van Vuurwerkfilmpjes?
Hij/zij ript gewoon schaamteloos de filmpjes van de importeurs en vangt vervolgens geld van youtube door er advertenties op aan te zetten.

:applause: @Bassie

Laatst bewerkt:
[Even offtopic]
Waarom worden hier op het forum filmpjes geplaatst van Vuurwerkfilmpjes?
Hij/zij ript gewoon schaamteloos de filmpjes van de importeurs en vangt vervolgens geld van youtube door er advertenties op aan te zetten.

Nou met het aantal views die hij heeft / krijgt kun je nog geen brood kopen :)

Back
Bovenaan