RedWire - Snow Shadow

Ziet er mooi en goed uit!!

Maar is dit de al "bekende" Ghost effect of toch een andere vorm hiervan?
Lijkt mij meer een soort van Blink Ghost effect, omdat de sterren niet allemaal in eens ontbranden, maar hier best wel wat verschil tussen zit. Hierdoor heeft het meer weg van een blink effect.

Bij de rode ghost cake lijkt dit sterker dan bij de zilvere ghost cake.

Ghost is een soort verlaat blink effect. Ghost is dus ook mogelijk in dezelfde kleuren als blink. Uitleg elders gejat van...3xh meen ik?

Deze was bij mijn dealer niet leverbaar en aangezien ik eerder gebruik maakte van de 50% korting dacht ik even minder goede vervangers zou krijgen. Kon tot mijn verbazing kiezen tussen de Dynamite Spring of Red head willow (resp. 109 en 89 euro) heb mooi beide genomen en dat voor een mooie prijsje. "Schoonbroer ook blij" :D

RedWire/Lesli en Eric van TP, bedankt!

Ik heb even in de doos gekeken en bij mij zijn het gewoon 2 losse cakes in een plastic beschermzak. De lont zit ergens halverwege de zijkant dus ze moeten echt uit de doos en ze lijken ook geen Rubro achtig systeem te hebben. De Double Camuro is wel compound maar ook daar zit de lont aan de zijkant en niet bovenop.

Deze doorgelont, was het jullie ook opgevallen dat het reservelont roze was? :)

Hele goede box, beste Ghost effect cakes die ik tot nu toe gezien heb.

Heb deze gezien bij iemand in de straat, enorm gaaf ghost/blink effect. Heerlijke cake volgend jaar zeker op de lijst.

Ik had dit jaar volgens mij zo beetje alle ghost effect cakes. Deze was duidelijk de beste.

Ik had: collector, Red Ghost, Tanz of Vampire en vergeet ik er nou nog 1?

Leuke box, ik kreeg alleen wel 2x het zilveren effect (ook al stond er op één gewoon red). Dan is het wel een beetje saai met 32 schoten achter elkaar.

Vond dit wel echt een mooie cake flinke spreiding en goed uitgewerkt. Hoop dat ze nog eens met meerdere kleuren op de markt komen. Enige minpunt vond ik zelf het tempo dat het iets omhoog gemogen van mij.

Leuke box, ik kreeg alleen wel 2x het zilveren effect (ook al stond er op één gewoon red). Dan is het wel een beetje saai met 32 schoten achter elkaar.

Dat is inderdaad saai, als het nu alleen rood was geweest dan zou ik het minder erg vinden.

Ik had de Collector, de Red Ghost en deze. Deze was echt het beste van dit rijtje, rode was het mooiste, maar ook de zilveren maakte indruk. Ik probeer morgen even het filmpje online te zetten.

Ziet er echt goed uit deze, beter uitgewerkt dan bijvoorbeeld de Red Ghost.
Toch zie ik liever die rode cake als tweede, vind die mooier, al had een mix in de cake zelf ook fraai geweest.

De Snow Shadow heb ik dit jaar gezien tijdens de demoshow avond van RedWire tijdens het Wintervuurwerk in Scheveningen. Deze sprong er toen echt tussen uit. De spreiding van de boeketten is erg goed en wat is het toch een uniek effect. De zilveren variant deed zijn naam eer aan want het leek inderdaad alsof het sneeuwde. Ook deed het me denken aan een soort photoflash effect. Ik hoop dat we dit jaar meer cakes of cakeboxen tegenkomen en dat dit verder wordt ontwikkeld qua kleursamenstelling, kleurencombinaties etc.

Ja dit was een gaaf ding in Lichtenvoorde. Zeer opvallend effect. De combinatie van de fish en het Ghost effect kwam zeer goed uit de verf.

Back
Bovenaan