RedWire - Hardcore Master

Fausto

VWC lid
Artikelnummer: 03603
Artikelnaam: Hardcore Master
Bruto Gewicht: 39200 gram
Netto kruitgewicht: … gram
Aantal schoten: 432 schoten - compound
Effectomschrijving: Dikke Red wire triple-compound van 432 schoten. Hardcore style!
Afmeting: 1080 x 360 x 178 mm
Max. tube diameter: 25 mm
Tijdsduur: 270 sec.
Stijghoogte: 15-20 meter
Kartoneenheid: 1
Adviesprijs: € 329.5
Voorverkoopprijs: € 279.5
O.a. te koop bij:...

hardcore-master.jpg

Info via Top Vuurwerk Breda
Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.

Laatst bewerkt door een moderator:
Flinke bak natuurlijk, dat sowieso, ook een enorme variatie aan effecten en over het algemeen zie die er ook goed uitgevoerd uit. Enige minpunt wat mij nu al deed doorklikken in de film; tempo van schieten is snel, maar telkens heb je even een pauze in de lucht. Voor een box die ruim 4 minuten duurt, kan ie mij dan niet vasthouden.

leuke box, als ie 150 euro was ofzo

Natuurlijk want Erik verwacht altijd voor een duppie op de voorste rij te zitten.

Voor kwaliteit betaal je nou eenmaal meer. Dit zijn echt goede effecten dus daar betaal je ongeveer 20 tot 25 euro per cake voor als liefhebber.

Natuurlijk want Erik verwacht altijd voor een duppie op de voorste rij te zitten.

Onzin, afgelopen jaar 200 euro voor bak met 10 cakes betaalt, dus het valt reuze mee. Alleen vind ik deze niet super, want: duurt te lang, en er zit geen echte finale in. Dat is alles. Zelf zou ik er niet meer dan 150 of 175 voor betalen. Kan toch?

Had hem een halve minuut tot een minuut korter gemaakt, en dan een zinderende finale, dan was het al anders geweest.

Onzin, afgelopen jaar 200 euro voor bak met 10 cakes betaalt, dus het valt reuze mee. Alleen vind ik deze niet super, want: duurt te lang, en er zit geen echte finale in. Dat is alles. Zelf zou ik er niet meer dan 150 of 175 voor betalen. Kan toch?

Had hem een halve minuut tot een minuut korter gemaakt, en dan een zinderende finale, dan was het al anders geweest.

Mag ik dan vragen welke bak jij gekocht heb die de punten die je noemt allemaal heeft?

Want vond deze wel goed.. Dus gewoon uit interesse welke was beter dan deze? Die met 10 cakes voor 200 eurieess

leuke box, als ie 150 euro was ofzo

12 x 36 schots voor € 150,00. Wordt eens wakker man :bonk:

Omgerekend dus €12,50 per cake ....... Hmmm wanneer ga jij vuurwerk importeren en het voor die prijs aanbieden, ik denk dat ik en meerdere hier graag bij je komen kopen .......

Zie deze nu pas, vroeg me ineens af hoe die bevallen was bij de prijsvraag winnaar. :)
Ziet er prima uit, flinke bak (oog wil ook wat) en een box met een leuke mix van effecten en tempo wisselingen.
Uiteraard fijn als je een leuke korting kunt pakken, maar de adviesprijs is volgens mij niet te gek. Veel geld, maar dan heb je ook wat, denk dat de kopers tevreden zijn hoor.

Bedankt voor de foto en films mikosje!

Back
Bovenaan