RedWire - Hardcore Master

Zie hem nu pas op de straatfilmpjes, maar ben het niet helemaal eens met wat hierboven gezegd wordt over goede effecten. Vind de effecten eigenlijk maar een beetje standaard en ongeïnspireerd. Wat deze box goed maakt is het tempo, maar zou hem zelf nooit halen.

Onzin, afgelopen jaar 200 euro voor bak met 10 cakes betaalt, dus het valt reuze mee. Alleen vind ik deze niet super, want: duurt te lang, en er zit geen echte finale in. Dat is alles. Zelf zou ik er niet meer dan 150 of 175 voor betalen. Kan toch?

Had hem een halve minuut tot een minuut korter gemaakt, en dan een zinderende finale, dan was het al anders geweest.

Koop dan de palmspring. 8 cakes voor 108 en salvo cakes erin en een at once afsluiter

Gisteren voor het eerst gezien. Geld voor al het red wire vuurwerk.... :)

Geweldig ding. Ben nooit zo van hele grote boxen, 144shots is zat, maar deze was echt super!!

Verveelt geen moment en dat gebeurd wel vaak bij zulke grote bakken. Prima box voor wanneer echt maar 1 ding wilt hebben.

Net op een demo gezien. Totaal geen spektakel en de boeketten zijn vaak niet heel goed uitgewerkt. Zitten soms leuke stukjes tussen, maar wat mij betreft zeker geen 200 euro of meer waard.

Net op een demo gezien. Totaal geen spektakel en de boeketten zijn vaak niet heel goed uitgewerkt. Zitten soms leuke stukjes tussen, maar wat mij betreft zeker geen 200 euro of meer waard.

Ik vond de twee honderd euro meer dan waard! Was op de demo echt een heerlijk bak

Ik vond de twee honderd euro meer dan waard! Was op de demo echt een heerlijk bak

Smaken verschillen natuurlijk, maar ik zou voor die prijs nog eerder 2x een 19-shots assortiment aan elkaar doorlonten met een paar tegelijk als finale. Voor die 279 euro die deze bak trouwens kost kan je op sommige freaksites wel 3x een 19-shots assortiment halen.

Ik kreeg bij deze bak last van mijn nek op een gegeven moment. Zegt ook wel wat :p

Ik vond hem prima.
Maar ik zal hem persoonlijk nooit nemen.
Te veel door elkaar, een schiet maar raak voor een knaak.

Smaken verschillen natuurlijk, maar ik zou voor die prijs nog eerder 2x een 19-shots assortiment aan elkaar doorlonten met een paar tegelijk als finale. Voor die 279 euro die deze bak trouwens kost kan je op sommige freaksites wel 3x een 19-shots assortiment halen.

Ik kreeg bij deze bak last van mijn nek op een gegeven moment. Zegt ook wel wat :p
Dat hij lang duurt?

Vanavond voor het eerst live gezien in Zoetermeer. Prima bak maar zonder constante wow-factor. Langdurig en in principe afwisselend genoeg. Wat opviel was dat de burst niet altijd even steady was, en daarmee was ook de effectspreiding variërend. Met name de blink en crackling boeketten gaven forse dreunen terwijl goud over het algemeen minder bedeeld was. Eeuwig zonde want hij ramde op sommige momenten goed door. Ik heb 'm besteld, en hoewel het in de straat waarschijnlijk meer dan prima zal zijn, ben ik na het live zien toch gaan twijfelen. Zeker na die absurde dreunen van sommige andere Red Wire producten.

Ben 'm helaas vergeten te filmen. Dus als iemand deze bak vanavond wel 'op tape' heeft gekregen houd ik me aanbevolen. Zou 'm graag nog eens vergelijken.

Helemaal mee eens. Een prima, langdurige bak. Zonder echt de aandacht te trekken op een moment. Viel me ook op dat de effectgrootte niet constant is.

Ik vond het op basis van de demo ook een leuk bakkie van 39kg. Ik miste wel wat variatie, die was er alleen in effecten, maar bijvoorbeeld niet in tempo of shape. Een finale was bovendien ook leuk geweest.

Toch blij dat ik voor de tournament box gekozen heb. Vond hem vrij wisselvallig op de demo en finale is het net niet.

Misschien kun je dit beter niet lezen, maar de Tournament box presteerde bij de demo van de vuurwerkhal echt heel veel slechter dan deze box gisteren... dat vind ik tenminste.

Back
Bovenaan