Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Onzin, afgelopen jaar 200 euro voor bak met 10 cakes betaalt, dus het valt reuze mee. Alleen vind ik deze niet super, want: duurt te lang, en er zit geen echte finale in. Dat is alles. Zelf zou ik er niet meer dan 150 of 175 voor betalen. Kan toch?
Had hem een halve minuut tot een minuut korter gemaakt, en dan een zinderende finale, dan was het al anders geweest.
Net op een demo gezien. Totaal geen spektakel en de boeketten zijn vaak niet heel goed uitgewerkt. Zitten soms leuke stukjes tussen, maar wat mij betreft zeker geen 200 euro of meer waard.
Ik vond de twee honderd euro meer dan waard! Was op de demo echt een heerlijk bak
Net op een demo gezien. Totaal geen spektakel en de boeketten zijn vaak niet heel goed uitgewerkt. Zitten soms leuke stukjes tussen, maar wat mij betreft zeker geen 200 euro of meer waard.
Dat hij lang duurt?Smaken verschillen natuurlijk, maar ik zou voor die prijs nog eerder 2x een 19-shots assortiment aan elkaar doorlonten met een paar tegelijk als finale. Voor die 279 euro die deze bak trouwens kost kan je op sommige freaksites wel 3x een 19-shots assortiment halen.
Ik kreeg bij deze bak last van mijn nek op een gegeven moment. Zegt ook wel wat![]()
Toch blij dat ik voor de tournament box gekozen heb. Vond hem vrij wisselvallig op de demo en finale is het net niet.