RedWire - Fat Tail Spyder

Koala

VWC lid
Artikelnummer: 03632
Artikelnaam: Fat Tail Spyder
Bruto Gewicht: 13,5 kilo
Netto Kruitgewicht: ...
Aantal Schoten: 100 schoten - COMPOUND
Effectomschrijving: 100 schots Red wire compound van dikke tails met oorverdovende spyder effecten gecombineerd met gifgroene tips.
Tijdsduur: 64 seconde
Stijghoogte: 35 meter
Kaliber: n.n.b.
Afmetingen: ...
Kartoneenheid: ...
Richtprijs: 149,50, aanbiedingsprijs 129,50
O.a. te koop bij: Redwire dealers

03632-Fat-tail-spyder_opt.png

Laatst bewerkt door een moderator:
Wat een prachtig effect is dit! Ook hele dikke crackling tails die perfect bij het effect passen. Jammer dat het maar 1 effect is, maar het lijkt zo net wel een profblok. Leuk voor de liefhebber van speciale effecten.

Hele gave box dit hoor. Vind het erg mooi dat er maar 1 effect in deze doos zit die ook nog eens mooi is uitgevoerd.

Mooi uitgevoerd en een prachtig effect.
Wel jammer dat het bij consumenten vuurwerk nodig is de tails en bombettes apart te doen om dit effect te krijgen. Bij de laatste cake in salvo’s vind ik dit echter niet storend.

op de productie film ziet deze er in mijn ogen veel sensationeler uit op de film van de demo. oogt opeens een stuk tammer. Gaat helaas van de lijst af....

Toch vind ik het een gaaf effect, alleen de groene effecten lijken de overhand te hebben. Hierdoor is het totaal helaas wat minder indrukwekkend. Gemiste kans.

op de productie film ziet deze er in mijn ogen veel sensationeler uit op de film van de demo. oogt opeens een stuk tammer. Gaat helaas van de lijst af....

Vind ik eigenlijk ook....zo op de productfilm had ik hem direct besteld....laat hem helaas nu staan...gemiste kans voor lesli want op de productfilm is ie echt gewoon superdik uitgevoerd!

Ik zie hierboven dat ik hem van mijn lijst gestreept had...maar toch had ik hem dit jaar in mijn straat staan :D
Toch gedacht: ik neem de gok gewoon wel eens een keer.
De film van de demo doet deze box namelijk geen eer aan hoor. Prachtige grote effecten en voor wie van dit effect houdt....kopuh deze box!

Ik zie hierboven dat ik hem van mijn lijst gestreept had...maar toch had ik hem dit jaar in mijn straat staan :D
Toch gedacht: ik neem de gok gewoon wel eens een keer.
De film van de demo doet deze box namelijk geen eer aan hoor. Prachtige grote effecten en voor wie van dit effect houdt....kopuh deze box!

Dan toch maar op de lijst zetten. Tot nu toe alleen maar goede ervaringen met Redwire en ik had hem ook geschrapt zag ik in post 9....

Deze box valt mij eigenlijk nu pas op. Door bovenstaande reacties heb ik ook even de originele productvideo bekeken in vergelijking met de demofilms uit 2018, maar ook daar vind ik het nog steeds een erg gave box. Deze houd ik zeker in het achterhoofd, vind het een schitterend effect dat je niet vaak tegenkomt in single effect cakes.

het valt eigenlijk niemand op dat er maar 3 cakes zijn afgegaan in het laatste filmpje... dat zegt in mijn ogen toch ook wel wat.

ik vind dit echt geen 130 euro waard. wellicht als eerste cake in een box, maar zeker geen 100 schoten lang. je krijgt er minder dan 50 boeketten voor. effect is aardig in het eerste filmpje, maar op de demofilm vind ik het toch meer 13 in een dozijn.
weinig (verschil in) tempo, niet echt mijn smaak deze, ondanks dat de kwaliteit wellicht prima is

Dit is echt zo'n prima dikke bak die helemaal ondersneeuwt. Heb hem ook al meerdere keren live van dichtbij gezien als we een show moesten schieten en elke keer weer een mooie bak en toch als het dan op bestellen aankomt vergeet je hem altijd weer.

Back
Bovenaan