RedWire - Double Camuro

Hoeveel gram zit hier in want die chosen one was DIK tegen de 2 kg en volgens redwire is deze maar 1500 gram dus of het dan het zelfde is?

Helemaal mee eens, mooie combinatie tussen stijlvol maar toch met het nodige geweld vanwege de salvo's.

Vanavond live gezien in Zoetermeer en dit was voor mij echt een topper. Goede volle boeketten, mede door het in salvo schieten en ze bleven goed hangen. I love it :)

Eens met bovenstaande. Vond deze ook erg goed op de demo in Zoetermeer. Het goud bleef lang hangen en de burst was ook prima. Topper!

Deze heb ik laatst ook op een demo gezien, maar je moet er wel echt van houden dat het continu hetzelfde effect is. Ikzelf vind 100 shots hetzelfde effect niet altijd even mooi. Bij deze cake had ik dan liever gezien dat de eerste 50 shots in hoog tempo waren, maar gewoon 1 voor 1, en dat daarna de salvo's begonnen. De shots op zich zijn wel goed uitgewerkt allemaal, dus als je van het effect houdt is het zeker een aanrader!

14-12 gezien in Heerhugowaard. Wat een fantastische box. Had besloten niets meer te kopen dit jaar maar deze doet me oprecht twijfelen....

Ik had hoge verwachtingen, maar vond hem eigenlijk een beetje saai. Erg eentonig en miste toch een stukje geweld.

Ik had hoge verwachtingen, maar vond hem eigenlijk een beetje saai. Erg eentonig en miste toch een stukje geweld.

Maar dat is toch precies hoe hij ook op het filmpje te zien is (eentonig en rustig)? Wat had je er dan precies van verwacht?

Ik vond deze erg mooi met het dubbele goud. Omdat hij in salvos schiet is de lucht ook elke keer goed gevuld. Voor de 90 euro waarvoor deze dacht ik te koop was in de voorverkoop zeker een aanrader.

Het was mijn laatste stuk vuurwerk. Hij was mooi, maar minder hoog en hard dan verwacht. Het effect zelf was prachtig. Door de brocade blaster werd ik overdonderd. Hierna was het stil en had ik niks meer ��

Dit jaar voor het eerst in de collectie en deze komt er zeker weer. Wat een geweldige box dit. Schoot ook erg hoog. Ik heb deze laten volgen door de immortal gold maar was van deze echt meer onder de indruk!!

Wat een aanrader dit!!

Back
Bovenaan