RedWire - Crackling X

R@lph

VWC lid
Artikelnummer: 03604
Artikelnaam: Crackling X
Bruto Gewicht: 1950 gram
Netto kruitgewicht: … gram
Aantal schoten: 20 schoten
Effectomschrijving: 20 schots chrysanthemum staarten die over gaan in crackling crossette. Red wire kwaliteit!
Afmeting: 200 x 185 x 145 mm
Max. tube diameter: 30 mm
Tijdsduur: 28 sec.
Stijghoogte: 20-25 meter
Kartoneenheid: 6/1
Adviesprijs: € 39.95
Voorverkoopprijs: € 34.95
O.a. te koop bij: ...

crackling-x.jpg

Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.

Laatst bewerkt door een moderator:
Crackling crossette, dat klinkt erg goed. Ben wel benieuwd naar deze.

Inderdaad, als ie is zoals op deze film, is ie de prijs niet waard.
Kwaliteit komt niet echt super over wat mij betreft, enige wat het voor mij nog interessant maakt, is als ie in werkelijkheid knetterharde crackling heeft. Demo afwachten dus en zelf ervaren.

Nee, die prijs is het helaas niet waar. Had hier meer van gehoopt.
Vind de crossettes niet strak en netjes uitgevoerd.

Sinds dat ik deze bij de kanonslag heb gezien staat deze op de radar. Toch zal ik hem niet snel kopen, want eentje ziet er net een beetje kaal uit en meerdere tegelijk wordt ineens wel érg prijzig.

wat een geld voor deze cake, beter pak je de crossfire van xplode. Die heeft misschien niet zulke dikke tails maar voor het geld van €35,- kan je met een beetje geluk 7 van deze cakjes kopen.

Ik blijf het een mooi ding vinden, en het blijft jammer dat hij net als vrijwel alle Redwire net te duur is voor aanschaf. Hele lijn 15% goedkoper en je krijgt heel wat meer aandacht en afname.

In Zoetermeer kwam deze ook erg goed uit de verf. Zeer nette crossettes, met zeer lang hangende timerain. De prijs is niet mals, maar je krijgt er wel zuivere kwaliteit voor terug.

Echt een zeer goede cake dit zeg. Crosettes zijn goed uitgevoerd en blijven mooi lang hangen. Prijs is inderdaad een dingetje, maar wat een kwaliteit zeg.

Deze is mij nooit opgevallen eigenlijk, maar wat een gave cake is dit joh. Echter zoals al meer aangeven hier, zou de prijs mij ook tegenhouden deze te bestellen..

Back
Bovenaan