RedWire - Blinking Maniac

Artikelnummer: 3643
Artikelnaam: Blinking Maniac
Bruto Gewicht: ... kg
Netto Kruitgewicht: 1800 gram
Aantal Schoten: 144 schoten - COMPOUND
Effectomschrijving: 144 schots Red Wire compound-box. Fan shape buizen met dikke burst en fel gekleurde blinkers. Eén keer aansteken.
Tube diameter: 25mm
Kartoninhoud: 1/1
Tijdsduur: 67 sec
Stijghoogte: 15-20 meter
Adviesprijs: €169,50
Voorverkoopprijs: €149,50
O.a. te koop bij: Redwirevuurwerk.nl

03643_blinking_maniac.jpg

Wij danken Red Wire voor de informatie
Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.

Laatst bewerkt door een moderator:
Kleuren alla de eerste productiecakes van de Massive, schitterend om deze in een compound te zien.

Wow, vind dit nog wel de gaafste van de nieuwe artikelen van Redwire. Helemaal mijn ding dit en kan niet wachten om deze op een demo te zien. Prachtige box dit.

hij is mooi had ze alleen liever los willen kopen. Is eigenlijk drie keer een herhaling en de vierde is iets anders.

Jammer wat een eentonige rommel is dit. Hier had je zoveel meer kunnen uithalen met verschillende effect en kleuren blinkers, maar nee alles is het zelfde jammer dit.

Jammer wat een eentonige rommel is dit. Hier had je zoveel meer kunnen uithalen met verschillende effect en kleuren blinkers, maar nee alles is het zelfde jammer dit.

Red Wire heeft vaak mooie effecten vind ik persoonlijk, alleen jammer dat ze dan ook heel regelmatig een hele cakebox in datzelfde effect doen. Voor mij dan dus te eentonig (voor die prijzen). Dan liever in losse cakes zodat je zelf een combinatie kan maken met doorlonten.

Wat mij betreft een zwaar overprijsde en rommelige box.
Met 2 naast elkaar die in een totaal ander tempo schieten wordt het er niet beter op.
Jammer, want er zitten wel degelijk fraaie multicolor effecten tussen.

Ik heb bij het afhalen een vervangende compound gewisseld voor deze Blinking Maniac, om wat meer variatie in mijn collectie te krijgen. Absoluut geen spijt van, ondanks de merendeels negatieve reacties in dit topic.

Was een zeer kleurrijke, langdurige en toch ook afwisselende box, met goede burst en enorme blink boeketten. Genieten dus, vonden ook de toeschouwers. Ik heb niet gefilmd, maar ter vergelijking, mijn Blinking Maniac kwam goed overeen met het filmpje van DarkSoul in post #15. Die video doet echt recht aan de kwaliteit van deze box.

Back
Bovenaan