Red Vuurwerktraditie Nederland. Burgerinitiatief (Pyro-team Utrecht)

Nog niet ingevuld. Snap het doel er wel van, maar op deze manier gaat dat toch niet lukken?

Met dit document krijg je de EU toch niet overtuigd om F2 net zo te behandelen als F1?

Ook gaaf die opschrikkende ganzen...koren op de molen van de PvdD...:bonk:

Voor de rest wel grotendeels eens met de boodschap :yes:

Ik vul ieder initiatief in zolang er geen samenwerking is tussen de verschillende clubjes. En ik moet zeggen dat ze aardig wat YouTube aandacht hebben dus dat is een goed iets....

Ik ben voor verkoop het hele jaar door zoals in Belgie. Het speciale gaat er af. Hierdoor word het massale afsteken om 12:00 minder en hou je aleen een beetje de liefhebbers over die er verstandig mee weten om te gaan. Zorg tegelijkertijd voor een soort van expliciete voorlichting door eventueel winkeliers wat echt niet te doen/verantwoordeljikheid.

Wat een broddelwerk. Respect voor het idee en de genomen moeite om een initiatief te ontplooien, maar hiermee ga je de strijd niet winnen. Wil je uberhaupt serieus genomen worden dan mag er wel iets meer aandacht geschonken worden aan de inhoud.

Wat ik me afvraag, waarom sluiten de initiatiefnemers zich niet aan bij hvlv? De intentie en energie is super, de uitwerking kan beter en juist dat kunnen ze bij hvlv heel goed.

Back
Bovenaan