Red Lantern Super Pakket

Mooi pakket😍 Kunt het niet Helemaal perfect hebben🤷‍♂️. mogen blij zijn met zo intiatief😊👍
Zelf ook in de jaren 80/90 voor 25 gulden meter pakket gehad uit Amsterdam. Zo ook wel meer gehad

Bijlagen

• 467899846_576552515081270_3174597292439031908_n.jpg
    467899846_576552515081270_3174597292439031908_n.jpg
    163,1 KB · Weergaven: 71
Vindt wel teleurstellend uit werking lijkt veel het zelfde en kort ook nog

Hello Fireworks Fonteine pakket is stukken beter​

Maar das een standaard pakketje met allemaal zelfde maat fonteintjes waar ze gewoon wat oud lijkende labeltjes omheen gepleurd hebben (gezien in een winkel). Qua nostalgie niet vergelijkbaar natuurlijk. Maar dit koop je puur om de labels.

Het is het allemaal net niet, jammer. Geen crepe papier, kartonnenvoetje bij Happiness ipv plastic. Mislukt doosje als draaizon.. zonde zonde.
Volgens mij mag plastic niet meer in vuurwerk zitten sinds dit jaar.

Heb de filmpjes gezien. Voor het vuurwerk zelf moet je het absoluut niet kopen. Is idd het meeste cat 1. Oh, en die prachtige fluit v.d. Happiness, dat mag natuurlijk niet ontbreken, anders mag je het niet deze naam geven. PUNT!
Omdat plastic niet meer in vuurwerk mag zitten is het lastig om het fluiteffect erin te verwerken (denk ik).

Zonde inderdaad van het pakket. Door de regelgeving van tegenwoordig is het (vrijwel) onmogelijk om de producten exact hetzelfde te maken als die van vroeger.

Toch wel complimenten naar Wolff Vuurwerk die hebben geluisterd naar de liefhebbers en hun best hebben gedaan om dit nostalgische pakket terug op de markt te brengen.

Ik vind het een geinig pakket, maar absoluut niet meer dan dat. Uitwerkingen lijken nergens op, dan kan je ook een cat 1 pakket bij de Aldi kopen.

Idee en initiatief leuk, maar het geld absoluut niet waard. Dit pakket had ook max. 20 euro kunnen kosten.

Ik was er al een beetje bang voor en daarom ook niet besteld toen ik ergens een post las over het (geringe) kruitgewicht. Dan is het echt alleen voor de labels en hoezeer ik een liefhebber ben van het oude spul en het initiatief zeer kan waarderen, is het mij dat niet waard voor die prijs. En heb al een setje Classic Fountains dus die nostalgische gevoelens waren al gestild haha

De reden waarom ik het niet heb gekocht is vanwege het feit dat het geen crêpepapier heeft, er geen romeinse kaarsen in zit, de draaizon geen draaizon is, dat de plastic voetjes ontbreekt, het papier zelf niet authentiek lijkt, vroeger had je niet dat hoogglans papier om de fonteinen zitten. Dus buiten het kruitinhoud, is dit voor mij de voornaamste reden geweest, apart van een budget probleem. Het oogt leuk en een beetje retro maar niet voldoende om jezelf daarmee voor de gek te houden.

Eerlijk gezegd vond ik dit een aanfluiting. Hoe durf je dit te verkopen voor 50 euro? Leuk hoor al die marketing, maar ik vond er heel erg weinig aan.

Een super initiatief, alleen had men zoals eerder al aangegeven beter kunnen kiezen voor een dummy pakket. Had je de Ce achterwege kunnen laten.
Qua effecten is het lachwekkend natuurlijk en is het een cat 1 pakket. 50 euro voor labels is net iets te gek. Men had best mogen aangeven dat het niets te maken heeft met de items van weleer.

Wat een gezeik over dit pakket zeg. Ja hij is duur en ja de uitwerking valt wat tegen. En een Dummy Variant had zeker een prima alternatief geweest. Maar mijn complimenten aan Wolff voor de moeite die ze gedaan hebben om dit pakket op de markt te brengen. Zoiets kost helaas ook de nodige centen. Te duur? Dan laat je hem toch gewoon staan.

Laatst bewerkt:
Wat een gezeik over dit pakket zeg. Ja hij is duur en ja de uitwerking val tegen. En een Dummy Variant had zekereen prima alternatief geweest. Maar mijn complimenten aan Wolff voor de moeite die gedaan hebben om dit op de markt te brengen. Zoiets kost helaas ook de nodige centen

Nou ja het is gewoon een bar slecht pakket voor veel geld, dus wat verwacht je dan?
Grappig dat er oude labels omzitten hoor maar daar betaal ik geen 50 euro voor.

Had ook iig twee fonteinen en allebei de "romeinse kaarsen" die helemaal niet afgingen.

Al met al gewoon een flop. Voor de mensen die hem nog hebben, lekker in de vitrine laten liggen!

Heerlijk van genoten. Prachtig setje. Oogt fraai en nostalgisch. Voelt, ruikt en smaakt fantastisch. Kleine minpuntjes de “draaizon” en happiness. Afsteken helaas nog niet aan toe gekomen, maar dat is toch bijzaak bij dit setje.

Laatst bewerkt:
Back
Bovenaan