Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Maar das een standaard pakketje met allemaal zelfde maat fonteintjes waar ze gewoon wat oud lijkende labeltjes omheen gepleurd hebben (gezien in een winkel). Qua nostalgie niet vergelijkbaar natuurlijk. Maar dit koop je puur om de labels.Vindt wel teleurstellend uit werking lijkt veel het zelfde en kort ook nog
Hello Fireworks Fonteine pakket is stukken beter
Volgens mij mag plastic niet meer in vuurwerk zitten sinds dit jaar.Het is het allemaal net niet, jammer. Geen crepe papier, kartonnenvoetje bij Happiness ipv plastic. Mislukt doosje als draaizon.. zonde zonde.
Omdat plastic niet meer in vuurwerk mag zitten is het lastig om het fluiteffect erin te verwerken (denk ik).Heb de filmpjes gezien. Voor het vuurwerk zelf moet je het absoluut niet kopen. Is idd het meeste cat 1. Oh, en die prachtige fluit v.d. Happiness, dat mag natuurlijk niet ontbreken, anders mag je het niet deze naam geven. PUNT!
Klopt!Hello/katan variant is anders dan de wolff set toch?
Wat een gezeik over dit pakket zeg. Ja hij is duur en ja de uitwerking val tegen. En een Dummy Variant had zekereen prima alternatief geweest. Maar mijn complimenten aan Wolff voor de moeite die gedaan hebben om dit op de markt te brengen. Zoiets kost helaas ook de nodige centen