Red Ghosts

Ik ben zeer benieuwd iig, vind het alleen al mooi dat er geprobeerd wordt om unieke cake's te ontwikkelen.

helemaal mee eens! naar mijn idee teveel blink en goud cakes de laatste jaren en dan zijn dergelijke producten een schitterende afwisseling!

Tanz der vampire heeft ook een iets groter kaliber 30mm.Maar goed hoop dat deze nog ergens op een demo wordt geschoten komt zeker in de collectie.

Als ie zo in de straat als in de film is het een erg goede cake hoor, knap werk weer.

Ik heb er ook 1 op de lijst gezet, ondanks dat ik daarmee steeds verder over mijn budget ga. :)
Ik vind het een mooi effect en hoop dat hij in de straat net zo is als in het filmpje op de vorige pagina.
Maar na wat ik tot dusver heb gezien van Evolution denk ik dat dat wel goed komt. :)

Eddy.

Mocht mijn leverancier deze gaan leveren (blijf duimen) wil ik deze zeker proberen! getwijfeld om weer de Red Club van VWMania te nemen maar voorkeur gaat uit naar deze gezien deze enkel het gave plum effect heeft.

Ik vind m erg mooi!

Misschien iets voor volgend jaar, maar is het mogelijk om dit met andere kleuren ook te doen? dus dat je een soortgelijk effect ook met groen, goud, blauw etc doet? zou hem nóg mooier maken dan die nu al is :)

Voor dit jaar staat deze hoog op de wishlist iig :)

Ik vind m erg mooi!

Misschien iets voor volgend jaar, maar is het mogelijk om dit met andere kleuren ook te doen? dus dat je een soortgelijk effect ook met groen, goud, blauw etc doet? zou hem nóg mooier maken dan die nu al is :)

Voor dit jaar staat deze hoog op de wishlist iig :)

Momenteel is dit mogelijk met alle beschikbare kleuren strobe/glitter.

Gr
Evolution Fireworks

Is het mogelijk om hier een all at once salute cake van te maken met dus eerst salutes met ti-"boeketjes" en dan opeens dat ghost effect?

Je idee is erg gaaf Mavcovic, maar denk niet dat zoiets er snel zal komen. Denk dat weinig,geen importeur meer een al at once salute cake durft te maken ivm eventuele afkeur.

Back
Bovenaan