Red Fury in Blue [Uitloop 2019]

Kan het zijn dat de 2016-versie minder was dan die van 2015?
Of was de nieuwe versie misschien nog vochtig?
Na de demo in Orthen was ik overtuigd dat deze in de straat moest komen door de felle burst en de volle boeketten.
Toen hij eenmaal in de straat stond vroeg ik me af waarom ik er bij de demo zo enthousiast over was.
Ook het tweede exemplaar kon mij niet overtuigen.

Deze cake heeft bij mij 1 jaar lekker in de bergkast gestaan en was dus super droog, of dit er mee te maken heeft dat hij echt waanzinnig was weet ik niet maar ik kreeg er gewoon kippenvel van hoe hij presteerde. Staat voor volgend jaar weer op mijn lijst.

Bij mij hebben er ook 2 een jaar staan drogen en die waren ook prachtig. Één na mooiste losse cake die ik had.

Batch 2015, 3 stuks:

Een hoop geweld zo te zien, echt prachtig om te zien. Ik zelf heb hem solo geschoten en ik moet eerlijk zeggen dat ik er solo meer van heb genoten, aangezien ik duidelijk kon zien welk effect er uit kwam, en die was echt vet. Volgend jaar weer :)

Laatst bewerkt:
Zo ja deze is prachtig. Staat op de lijst. Wordt veel Evo als het zo door gaat.

Hmm ja je hebt gelijk inderdaad.Geen idee dan maar de red in fury is het in iedergeval ook niet of hij moet veranderd zijn. :p

Dat zou zonde zijn. Ik hoop dat het filmpje een fout is en het nog steeds een up-tempo red blinking willow cake is. We gaan het iig meemaken in december. Krijg als het goed is de 2016 versie geleverd.

Deze cake heeft bij mij 1 jaar lekker in de bergkast gestaan en was dus super droog, of dit er mee te maken heeft dat hij echt waanzinnig was weet ik niet maar ik kreeg er gewoon kippenvel van hoe hij presteerde. Staat voor volgend jaar weer op mijn lijst.

Ik hoop dat de handel dit jaar eerder binnen komt en flink drooggestookt word door evo. Maakt echt een wereld van verschil. Begrijp pcies wat je bedoelt had dit vd week ook met een spectacle 120!

Ik ben toch bang dat de willows in deze cake afgelopen jaar door een productie fout veranderd zijn voor gold blinking willows. op de video hier Zie je op 13:00 er een x aantal blazen. en daar zie ik geen rood (of mijn beeldscherm is aan vervanging toe)

Misschien kan Marchel opheldering geven? Heb namelijk een projectje met deze in mijn hoofd en als hij inderdaad veranderd is moet ik mijn idee gaan aanpassen.

Ik ben toch bang dat de willows in deze cake afgelopen jaar door een productie fout veranderd zijn voor gold blinking willows. op de video hier Zie je op 13:00 er een x aantal blazen. en daar zie ik geen rood (of mijn beeldscherm is aan vervanging toe)

Misschien kan Marchel opheldering geven? Heb namelijk een projectje met deze in mijn hoofd en als hij inderdaad veranderd is moet ik mijn idee gaan aanpassen.

Red fury in blue heeft enkel als aanpassing in de 2016 batch dat er in elk shot een kleine red glitter mine heeft.

gr
Evolution fireworks

Vanavond werd deze geschoten als onderdeel van het Straatbaas pakket van Vuurwerkbunker.nl, maar hij viel mij wat tegen... Dit is een favoriete cake van mij, dat felle blauw, die prachtige rode glittering willows, een goed tempo, maar op de demo vanavond bleek tempo sterk verschillend en hij kon mij qua effect niet zo bekoren. Heb geen film, maar in mijn beleving was ie minder, ik had niet dat wow-gevoel van die rood en blauw combi, alsof het rood er ook amper was.

Als ik de reacties hierboven lees, zou ie veranderd zijn, niet alleen qua mine, ook qua boeket.
Ik hoop dat ie is (gebleven) zoals ik hem mij herinner, maar zoals vanavond, ben ik er geen fan meer van.

Back
Bovenaan