Red Fury in Blue [Uitloop 2019]

Ik heb deze tijdens de demo van Vuurwerk Orthen gezien.
Ik vind hem een super bak.
Doet mij een beetje denken aan de Edelweiss van Royal.
Gelukkig weer een goede vervanger van de Edelweiss.

Super mooie bak! Snel, maar zeker niet te snel. De sterren branden mooi lang door, maar het was dan ook wel perfect weer voor dit effect.

Film volgt later.

Hadden wat meer blauwe sterren in gemogen, maar ik vind deze wel heel mooi overkomen hoor, het rood ziet er prachtig uit!

Deze was bij mij prachtig! Topper van evolution, nog wel mooier als op het filmpje van genius (misschien alleen in herinnering)
De rest van de cakes die ik van evolution had waren erg matig, als ik daar nu filmpjes van andere van zie waren die van mij zeker de helft minder in kwaliteit. Erg zonde, vooral voor die prijs.
Maar deze bak, wat een prachtig ding. Vind m wel nog 'prijzig', maar toch zijn geld waard

Deze cake is 'stand alone' inderdaad wat leeg zoals vuurwerkkoning zegt, maar zet m met 2 of 3 tegelijk, zoals wij m hadden en het is echt een beauty. Te duur, maar met korting een musthave.

En ook hier het verschil goed zichtbaar, los een oké cake, maar met 2 of meer dus echt direct een topper!

Ik ben alleen nog wel benieuwd hoe dat dan met die wetgeving zit.
Er mag geen red stobe mine voor een bombette zitten ofzo ? heel vaag.
Een mine voor een bombette mag wel namelijk. Heeft dit dan met het effect opzich te maken ?

Een mine voor een bombette mag wel namelijk. Heeft dit dan met het effect opzich te maken ?

Word aan gewerkt.
Er gaan een aantal dingetjes veranderen.
En als het goed is in positieve zin.

gr
Evolution Fireworks

Een mine voor een bombette mag wel,maar dan mag de flash "maar" 1 gram zijn in de bombette.

Back
Bovenaan