5pyroman5
VWC lid
Ja of een multicolor singleshot! Kom maar door hoor.
Zowel de multi color als goud/blauw zie ik wel zitten.
Broekhoff leest hier mee, alleen is het de vraag of het interessant genoeg is om te laten produceren (aantallen)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Ja of een multicolor singleshot! Kom maar door hoor.
Zowel de multi color als goud/blauw zie ik wel zitten.
Broekhoff leest hier mee, alleen is het de vraag of het interessant genoeg is om te laten produceren (aantallen)
Hallo kruitsnuivers,
Ook wij hebben de beelden gezien en moeten helaas concluderen dat de Sky Hunter en Red Dawn niet voldoen aan de door ons gestelde eisen. Daar kunnen we het heel lang over hebben, maar we houden eigenlijk meer van aanpakken.
Dus: heb jij één of meerdere van onze grootste singleshots gekocht? En was je niet tevreden? Mail dan je factuur (afhaalbon) naar [email protected] zodat we het komend seizoen goed kunnen maken. We willen graag weten waar je ze hebt gekocht en wat jij er voor betaald hebt. De precieze invulling van de goedmaakactie gaan we nog bedenken, we willen eerst even zien wat voor respons er komt. Uiteraard lezen we in de mail ook graag wat je exacte ervaring is met het overige door jou gekochte vuurwerk van ons, hier kunnen we wat mee doen.
Groeten,
Broekhoff Vuurwerk.
Meer mensen die al wel een mail hebben gestuurd, maar nog geen reactie hebben gehad? Ik verwacht niet direct een heel uitgebreid verhaal ofzo, maar een kort berichtje zou ik wel fijn vinden.
Dit zullen wij doen als we de wijze van compensatie bekend maken. We hebben nu aardig in beeld om wat voor aantallen het gaat, dus we zullen binnenkort een beslissing nemen over hoe/wat.
De aantallen zijn bij jullie toch al lang bekend? De dealers hebben bij jullie X aantal ingekocht, en daarvan zijn ze allemaal onder de maat. Een gedeelte is bij de consument beland, en een gedeelte ligt nog in de bunkers voor volgend jaar bij de dealers.
Alleen compensatie geven aan de mensen die zich melden is een manier, maar persoonlijk vind ik het netter om de dealers alle consumenten te benaderen voor een passende oplossing en de "restanten" welke niet verkocht zijn terug te nemen.
Dat zouden we kunnen doen, maar hier kiezen we bewust niet voor. Er zijn een aantal redenen om het op de huidige manier te doen:
- als we alle artikelen waarover een klacht binnenkomt over de gehele breedte moeten vergoeden, is dat een helse klus
- de meeste winkeliers zitten niet op deze rompslomp te wachten. Sterker; die zijn nu helemaal niet met vuurwerk bezig
- het betreft hier een geste naar de freaks. Het is een typisch freak-product waar wij op dit forum met enige trots aankondigingen over hebben gedaan. De video die wij hier hebben geplaatst met als toevoeging dat het productie was (was ook onze volledige overtuiging) bleek niet overeen te komen met hetgeen jullie hebben gekocht. Dat is voor ons de reden om het goed te maken.