Red Dawn

Maar dat mag zeker wel eens gezegd worden, in mijn ogen ook terecht. Top om broekhoff zo bezig te zien en ben zeer benieuwd wat jullie dit jaar gaan brengen.

Maar dat mag zeker wel eens gezegd worden, in mijn ogen ook terecht. Top om broekhoff zo bezig te zien en ben zeer benieuwd wat jullie dit jaar gaan brengen.

Kan mijzelf hier bij aansluiten.
Ik mocht met 9 andere vuurwerk liefhebbers naar de demo van Broekhoff.
Met rondleiding op het schietveld en gratis eten en drinken.
En dan kregen ook nog wat cadeaus mee.

Ik kan dit echt waarderen.
Bedankt Broekhoff en keep up the good work!

De compensatieregeling:

Inmiddels hebben wij alle inzendingen verzameld en hebben wij bedacht hoe we het gaan oplossen! Voor elke gekochte Red Dawn zullen wij niet één, niet twee, maar DRIE nieuwe singleshots uitleveren voor niets. Het betreft onze NIEUWE singleshot, de 2" Big Chill uit de Crown collectie.

Het effect is niet gelijk aan het destijds bestelde artikel, maar als hij wordt geleverd zoals de bedoeling is zal deze spektakel opleveren in de straat.

Heb je eerder dit jaar je afhaalbon of factuur toegestuurd, dan hebben wij je gegevens en zullen we t.z.t. zorgen dat je bericht van ons krijgt met alle ins- en outs over het ophalen van de artikelen. Je hoeft dus niets te doen. Het aantal bestelde stuks krijg je dus x3 vergoed, zonder maximum.

Wij gaan er vanuit dat we hiermee de teleurstelling hebben weggepoetst en alles zonder wrok achter ons kunnen laten.

Mocht je het je afvragen; de voorraad die wij nog hebben van de twee tegenvallers zullen wij niet gaan verkopen via onze folders. Wat we er wel mee gaan doen is nog niet helemaal duidelijk.

Nette actie hoor. Daar kunnen andere importeurs een voorbeeld aan nemen, heb het wel eens anders meegemaakt helaas. Je stuk vuurwerk die 20 seconden zou moeten duren in 1,5 sec weg en dan arrogant beweren dat dit zo hoort. Gelukkig horen we al niks meer van die importeur.

Dus hulde aan broekhoff :thumbsup:

Tenzij ze héél erg slecht zijn, zullen er vast wel een paar liefhebbers zijn die ze voor de inkoop prijs willen kopen!

Hulde voor Broekhoff voor dit prachtige gebaar. Dat is een meer dan prima compensatie, zeg!

Haha ik had die bon maar niet opgestuurd, maar wat een compensatie.. Niet helemaal in de lijn der verwachtingen, ver daar boven. Het gaat bijna voelen als een prijs binnen. Jammer dat het zo is gelopen, maar tof om te zien hoe het is opgepakt.

Je hebt helemaal gelij Ruben, ik heb met 20x Red Dawn en 5x Sky Hunter wel de bon in gestuurd, maar ben ook meer dan happy met hoe het opgepakt is. Ik denk dat Broekhoff er bij de Big Chill tot aan de uitlevering van de productie bovenop zit.

Ondanks dat het niet de insteek van Broekhoff is, maar jullie werven er wel veen symphatie van mij door. Ik was over andere aangeschafte producten van jullie heel happy en dit jaar meer meer meer.

Je hebt helemaal gelij Ruben, ik heb met 20x Red Dawn en 5x Sky Hunter wel de bon in gestuurd, maar ben ook meer dan happy met hoe het opgepakt is. Ik denk dat Broekhoff er bij de Big Chill tot aan de uitlevering van de productie bovenop zit.

Ondanks dat het niet de insteek van Broekhoff is, maar jullie werven er wel veen symphatie van mij door. Ik was over andere aangeschafte producten van jullie heel happy en dit jaar meer meer meer.

Dan heb jij straks dus 75 stuks 2" brute single shots om weg te stoken. Lekker, haha!

Hierbij mijn video van de Red Dawn, 2018 versie. Niet wat ik ervan verwachtte op voorhand, maar slecht is hij ook niet.

Precies, heel slechts is hij niet, maar vond het een 'net nietje' zeg maar. Hopelijk komt de big chill wel in de juiste vorm binnen maar daar heb ik het beste vertrouwen in. :)
We worden overigens wel serieus verwend dit jaar met alle single shots:

- Big Chill
- Red Dawn
- Sonnet9
- Bombardeos
- Mortar Kings
- Memorial Shot
- Mortar Bomb
- enz enz

Hij is wel erg slecht te noemen vind ik persoonlijk. Valt totaal weg bij elke andere, vergelijkbare singleshot die ik afgelopen jaar had.

Broekhoff, was hiervan op de hoogte en is er zelf ook van geschrokken. Ze hebben een goedmaak actie op touw gezet (staat in zowel dit topic, als die van de Sky Hunter, welke ook tegen viel) en deze is meer dan netjes te noemen. Moeten we denk ik ook geen woorden meer aan vuil maken.

Broekhoff, was hiervan op de hoogte en is er zelf ook van geschrokken. Ze hebben een goedmaak actie op touw gezet (staat in zowel dit topic, als die van de Sky Hunter, welke ook tegen viel) en deze is meer dan netjes te noemen. Moeten we denk ik ook geen woorden meer aan vuil maken.

Nee zeker niet, maar je kan deze singleshots ook niet verbloemen. Verder natuurlijk grote lof over de goedmaak actie en de huidige ontwikkelingen van Broekhoff. Maar dat staat los van je mening over de 2 singleshots van vorig jaar natuurlijk.

Holy shit!!!

Ik had dit bericht even over het hoofd gezien!
Alles x 3 !? Dan heb ik 69 big chills !?
:holland::holland::holland:

:bonk:

De compensatieregeling:

Inmiddels hebben wij alle inzendingen verzameld en hebben wij bedacht hoe we het gaan oplossen! Voor elke gekochte Red Dawn zullen wij niet één, niet twee, maar DRIE nieuwe singleshots uitleveren voor niets. Het betreft onze NIEUWE singleshot, de 2" Big Chill uit de Crown collectie.

Het effect is niet gelijk aan het destijds bestelde artikel, maar als hij wordt geleverd zoals de bedoeling is zal deze spektakel opleveren in de straat.

Heb je eerder dit jaar je afhaalbon of factuur toegestuurd, dan hebben wij je gegevens en zullen we t.z.t. zorgen dat je bericht van ons krijgt met alle ins- en outs over het ophalen van de artikelen. Je hoeft dus niets te doen. Het aantal bestelde stuks krijg je dus x3 vergoed, zonder maximum.

Wij gaan er vanuit dat we hiermee de teleurstelling hebben weggepoetst en alles zonder wrok achter ons kunnen laten.

Mocht je het je afvragen; de voorraad die wij nog hebben van de twee tegenvallers zullen wij niet gaan verkopen via onze folders. Wat we er wel mee gaan doen is nog niet helemaal duidelijk.

Back
Bovenaan