Red Boom [Uiloop]

Ik moet eerlijk bekennen dat ik de crackling wel heel erg overheersend vind overkomen dat ze de salute behoorlijk naar de achtergrond dringen of viel dat in het echt wel mee ?

Als de salutes in het echt goed was.(iemand die het weet van de demo?)
Vind ik het toch een leuke cake geworden.

Ik heb deze gisteren gezien op demo. Knallen vielen mij echt heel erg tegen, had er meer van verwacht. De burst van veel siercakes was een aardig stuk harder (!) Ik zou lekker voor een andere knalcake gaan...

Ik heb deze gisteren gezien op demo. Knallen vielen mij echt heel erg tegen, had er meer van verwacht. De burst van veel siercakes was een aardig stuk harder (!) Ik zou lekker voor een andere knalcake gaan...

Oki dan is het jammer ja dag leuke crackling mine met harde burst.
Genoeg ander leuk spul

Weet niet wat er is mis gegaan in de productie/cominuctie met china. Maar het straat filmpje komt totaal niet overeen met de china film. Dit was in eerste instantie al op gevallen op een demo maar na oudjaar blijkt deze inderdaad een crackling mine te hebben ipv. de blauwe mine in de china films.

Hier nog een aantal foto's van de cake, de straat film volgt zsm.

20141229_132122.jpg

20141229_132135.jpg

deze cake is flink onderhanden genomen en de chinese producent heeft na een knallende gesprek het licht gezien... om maar even ontopic te blijven .. de knal is uit de fles..

ik hoop dat de nieuwe versie geschoten gaat worden op een demo, want tijdens de productie testen in China maakte deze indruk

de productie 2015 zal voor het eerst geschoten worden op de demo van de Rijswijkse vuurwerkhal
dit is oude productie

Presteerde redelijk. Had de klappen iets harder en agressiever verwacht. Leuk potje voor de vooravond.

Hele leuke cake inderdaad! Erbij gekocht om het bedrag mooi af te ronden, maar deze viel zeker niet tegen! Niet gefilmd helaas, maar hij was zoals hierboven hehe. Blauwe mine en rood boeket, mooie combi en de ti-salute doet het hem wel om af te maken, de knal zelf is echter niet spectaculair, gewoon een goede burst.

Door de blauwe mine is het een mooi product! Je ziet toch een soort rood wit blauw de hele tijd. En de knallen zijn prima. Voor 15 euro gewoon een top product vind ik.

Laatst bewerkt:
Back
Bovenaan