Red Bastards

Flut dingen, geen constante knal, knallen niet óf gaan niet eens de lucht in...
Bagger kwaliteit....

Vond ze ook tegenvallen,lontjes zaten ook los en je moest ze er goed ver induwen anders had je nog weleens weigeraars.

Na 200 stuks:shocked: te hebben gestoken kan ik concluderen zeggen dat het echte aanraders zijn:
- Goede knal(voor de prijs),
- Mooie boeket(die wel goed aanwezig is!) + staart,
- Constante knal(maar 1 op 10 plofje of hardere knal),
- Normale tot goedkope prijs(14,95),
- Af en toe schoonheidsfoutjes(normaal toch?)

Overall geweldige thunderkings voor de prijs en zeker een van(de vele) toppers in de China Red Collectie:D.

[:devil:] Kan het niet laten:p [/:devil:]

OFF-Topic:
@#122/121 Ik ben toch wel benieuwd van waar jullie die van jullie hadden, want ik had geen lont problemen, maar wel af en toe een plofje en niet meer dan dat.

btw het is toch wel normaal... Schoonheidsfoutjes? (Ik bedoel dan met nieuwe produchten :wink:)

vond ze nog niet eens zo slecht hoor jullie zijn gewoon verwend met de dure

Bij mij knalde 1/5 niet eens of Werd niet gelanceerd en 2/5 had geen constante knal. En dan ook nog een stuk of 3 die op de grond knalde.

Dit vuurwerk had wat mij betreft niet eens door de keuring mogen komen.

Ik vind het slecht kwaliteit, voetjes stonden allemaal scheef was erg gevaarlijk, en sommige knalde niet eens! ik had gelukkig ook nog knock outs, daar was ik wel tevreden over!

IMG_0400.jpg

Ook hier weer zeer uiteenlopende meningen van eindgebruikers. Misschien moeten we aan het eind van het jaar eens met een groep liefhebbers samenkomen om verschillende producten te gaan uitproberen.En dan direct onze mening over desbetreffend product geven.:wink:

Ik had 3 pakken vond het zelf goed kwaliteit had maar een paar weigeraars maar omdat ik toch veel slechte reacties hoort neem ik maar 1 pak ga dit jaar voor de mad dog!

Heb nog een heel doosje staan waar ik niet aan toe gekomen ben, dus ik ben benieuwd dit jaar. Wellicht dat ze wat vochtig waren.

Wij hebben de Red Bastards in februari nog een keer getest en vergeleken met andere single shots en wij zijn tot de conclusie gekomen dat ze gewoon keihard zijn.

Beste Frits, niet van het 1 of ander, maar het hangt er natuurlijk vanaf hoeveel jij er getest hebt. Als jullie er zo'n 20 getest hebben in februari uit dezelfde doos kan je dus een goede doos hebben gehad. Als je er 1 uit 20 verschillende dozen getest hebt zegt dat natuurlijk iets meer over de representativiteit van het product dan wanneer je de producten uit 1 doos hebt getest. Tevens ging het niet alleen over de knal, maar ook over kruit in de doos, losse lontjes, geen lontjes, slechte stijglading,

Buiten dit om is het natuurlijk altijd lastig aangezien er behoorlijk wat van deze singleshots zijn afgestoken en het niet te ontkennen is dat velen er problemen mee hebben gehad, dus er is wel degelijk een probleem geweest met de Red Bastards. Misschien dat ze nog wat vochtig waren, misschien dat er in verhouding veel en veel meer van deze single shots zijn verkocht waardoor het lijkt alsof ze niet goed zijn omdat ze in grotere getallen zijn verkocht. Natuurlijk zal je niet altijd horen wanneer iets een goed product is, je hoort er eerder iets over als het iets mankeert.

Buiten dit om, ze kosten een kleine 0,30 cent per stuk. Dit valt zeker mee qua prijs, dan vind ik niet dat je moet verwachten dat je de hardst knallende singleshot van Nederland gaat krijgen en als er dan een aantal bijzitten die het niet goed doen moet je het dan maar voor lief nemen.

ik heb zelf alle single shots van ons getest begin oktober in china
en zijn door mij en ed verbakel allemaal goed bevonden

Ik wil je best geloven kmak, maar vorig jaar werd er ook al geroepen: ''beste en hardste single shot van Nederland''. Uit de berichten in dit topic en eigen ervaring kan ik opmerken dat ze dat zeker niet waren. Mijn vraag is dus, zijn er verbeteringen aangebracht aan dit product? Zoals is de knal harder en is de kwaliteit beter?

Waarom worden er geen filmpjes genaakt van de testen.
Mag dit niet ? Of is er een andere reden voor
Bijv net als de bomba als die getest is ken de consunent toch alvast een indruk krijgen nu is het op de gok iets kopen.
En hopen dat het bevalt of verbeterd is.

Overigens had ik 3 pakken red basterds en ik was er tevreden over.
Mischien 5 plopjes gehad.
Was niet een knal van een binkie
Maar gewoon een normale knal

Ik had vorig jaar 3 pakken van deze, 120 stuks dus. Wat een troep zeg, niet te geloven. Zeker 30-40 gingen er niet af, of gaven een plofje/sisser op de grond of in de lucht. Sommige knalden hard, anderen knalden weer erg zacht. Ik had er 10 euro voor betaald. Je kunt beter de Sick6 van Zena kopen, dan betaal je 11 euro voor 36 stuks die het WEL goed doen

Ik zou degene die je nog over heb even testen, kijken of ze na een jaar drogen misschien beter zijn.

Back
Bovenaan