Red Bastards

Ik heb gemaild en dat antwoord teruggekregen.
Op intratuin hi ambacht zie je tzelfde filmpje als de china red thunder dussss....

Aangezien er heeel veel goede berichten zijn over de china red thunder, en china red ECHT kwaliteit is weet ik zeker dat je voor de Red Bastards moet gaan:wink:.

btw, aangezien mijn favoriete dealer is opgeheven en mijn andere keuze dit jaar duurder uitgekomen is. Zal ik deze dit jaar nemen dus als het meezit met mensen van mijn kant moet er 28 december rond 12:00 een filmpje zijn:).

Wijziging van plannen: Ik kan pas rond 20:00 een filmpje maken en dat komt puur door irritatie van mijn ouders en broer:mad:.

Veel los stopkruit in het pakje en een slechte afwerking. Een aantal pakjes zijn opengescheurd en bij de ingang van een lontje zit soms een heel gat in de tube dus ben benieuwd of die omhoog gaan... Maar verder natuurlijk een prima prijs: 9 euro voor 40 stuks!

Veel los stopkruit in het pakje en een slechte afwerking. Een aantal pakjes zijn opengescheurd en bij de ingang van een lontje zit soms een heel gat in de tube dus ben benieuwd of die omhoog gaan... Maar verder natuurlijk een prima prijs: 9 euro voor 40 stuks!

Toch jammer dat de afwerking zo slecht is.
Ik heb 2 pakjes besteld die ik zo mag ophalen, ik denk dat ik één
van die pakjes wil omruilen voor de china red thunder (even duur maar slechts 24 stuks)

Toch jammer dat de afwerking zo slecht is.
Ik heb 2 pakjes besteld die ik zo mag ophalen, ik denk dat ik één
van die pakjes wil omruilen voor de china red thunder (even duur maar slechts 24 stuks)

Die van 24 zijn dit jaar ook slecht afgewerkt, heb ze net allebei mogen ontvangen. Viel op eerste gezicht beetje tegen...

Na deze reactie's te hebben gelezen ben ik toch blij dat ik voor de Sick 6 ben gegaan (22x voor 45 euro).
Anders had ik hier 3 pakken van gehad...
Morgen haal ik mijn bestellingen op, als er een filmpje online komt te staan kan ik altijd nog besluiten om hier toch nog één pak van te halen bij de Rijswijkse Vuurwerkhal als de knal toch nog goed is.

Net even snel eentje geprobeerd, die het me zelfs maakte niet te knallen.Later op de dag nog maar een proberen,

Ook ik heb er net een getest, ik vind ze niet geweldig presteren. De thunder smoke van royal ging een stuk hoger en knalde er dik boven uit.

Ook ik heb er net een getest, ik vind ze niet geweldig presteren. De thunder smoke van royal ging een stuk hoger en knalde er dik boven uit.

Dus het zijn slechte single shots?

Iemand nog meer getest is dit werkelijk troep? Filmpje misschien? Ik ga zo namelijk vw kopen en moet kiezen tussen red bastards en rubros jumbo box

Back
Bovenaan