Rebel

Had deze single shot al een paar weken terug gezien bij Wolff, mocht toen natuurlijk niets zeggen. Maar kreeg zoveel vragen nu de binkie niet meer bij ons te verkrijgen is.

Op het filmpje dat ik bij Wolff heb gezien zag en klonk hij heel erg goed. Ik hoop dat het een single silver salute shots is! Maar dan met fluit. Beloofd iig erg veel goeds.

Groeten
Top vuurwerk Rotterdam

Ben benieuwd naar deze als de prijs goed is schaf ik wel een doosje aan ik hoop dat het ala Multi ThunderKing is alleen dan met een Ti-boeketje

De 3e pagina alweer.. Duidelijk dus hoe dit product aanslaat bij de meeste freaks. Ben erg benieuwd naar het uiteindelijke product :)

Dit gaat me veel te veel geld kosten :p
Mooi label , en fluit met knal is natuurlijk helemaal top.
Hopen dat er met 4,8 gram een flinke fluit/dreun vanaf gaat komen.
en dat een pakkie niet boven de 8 euro uitkomt.
en dan ben ik verkocht :D

MM, jammer dat deze niet op de demo is geschoten Maandag. Morgen weer een kans...
Weet iemand de prijs al. Mods hebben toch een catalogus zien liggen neem ik aan.
En wat is de kartoninhoud eigenlijk? Volgens mij kun je hier waanzinnige fluitprojectjes (lees fluitmines) mee maken.

Ik ben ook echt benieuwd naar deze,
De oude Shocks ben ik zo onderhand helemaal zat, ook vanwege kwaliteitsniveau wat afgelopen jaren flink is gedaald.
Mits de prijs goed is, zullen er zeker aantal in mijn selectie komen!

Ze zijn eindelijk weer wakker bij Wolff.Een nieuwe singel shot beter de de shock die echt zeer matig is geworden.Ik ben al verkocht nu hopen dat mijn dealer ze inkoopt.

dit product klink geweldig!
1 ding, veel hebben het over de verpakking alleen ik zie geen foto staan :S dat zie ik trouwens bij de meeste producten niet :S

Ze Zien er in ieder geval Erg gaaf uit :) Ben erg benieuwd naar de prestatie van deze schatjes :D

Fluit , en dan knal ?:) PERFECT voor overdag met het stoken en savonds en elke minuut op oud en nieuw.
Wel even de prijs afwachten maar als het richting de oude prijs blijft van shocks haal ik er hier echt veel van !

Of dit nou de hardste single shot is of niet, de combinatie met een fluit vooraf maakt het voor mij al een aanrader om boven alle andere single shots te plaatsen. Dat men hier nu pas mee komt is mij een raadsel, maar beter laat dan nooit.

Ik ben érg benieuwd. De combinatie van fluit / knal roept bij mij toch al snel een zuid-europees sfeertje op. Ik denk dat hier erg leuke projecten mee te maken zijn.

Deze staan zeker op mijn wish-list!

da's een forse prijs zeg. Dan stel ik m'n verwachtingen automatisch naar boven bij...

Ja, ik verwacht nu ook wel wat inderdaad, de prijs vind ik echter goed genoeg om ze er toch bij te nemen. :wink: Maar zoals je zegt, mijn verwachting is wel verhoogd na het zien van de prijs.

Haha, ik dacht eerst, wat moeten achtungs hier in Nederland?:p
Maar echt een tof label en de prijs gaat nog wel.. het lijkt een beetje op de multi thunder king van broekhoff maar dan goedkoper!

Mwah, een euro onder m'n schatting :D gelukkig maar :wink: Maar als dit een goede fluit is met een knal ala Silver Salute, dan heb ik het er zeker wel voor over. Misschien wel een doorgelonte finale van 2 pakjes :D

Back
Bovenaan