Onder welke hoek zou het kunnen denk je?Zou ze niet TE schuin zetten.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Onder welke hoek zou het kunnen denk je?Zou ze niet TE schuin zetten.
Lijkt mij ook niet echt een meerwaarde, maatje van me vroeg dit..Lijkt mij persoonlijk bij deze bak geen enkele meerwaarde te hebben?
Fluiters gaan gespreid de lucht in. Zet je hem in V ga je volgens mij de helft missen?
Dat is wel kwalijk. Wat gaven ze voor reactie?De mijne werden voor mijn neus weggegeven aan iemand die de volle prijs betaalde.. 1 minuut daarna kreeg ik te horen dat ze er niet meer waren. haha.. joeeee
'waarschijnlijk volle prijs' moest het zijn...Dat is wel kwalijk. Wat gaven ze voor reactie?
Duidelijk! Bedankt!Voorzichtig zijn met fluiters schuin zetten, ze hebben sowieso al snel de neiging om af te buigen. Voor je het weet vliegen er een paar horizontaal door je straat (is ook al gebeurd bij i-shape schieten).
Is het ook zeker niet waard. Wel balen!'waarschijnlijk volle prijs' moest het zijn...
Ja, it is what it is.. ik ga daar niet boos om zijn. Het is vuurwerk.. netjes geld terug gekregen.
Zou je er 1 van kunnen missen en vanavond de lucht in willen jagen?4 stuks besteld allemaal binnen
Helaas avond dienst denk dat mensen boos worden als ik het snachts doe na het werkZou je er 1 van kunnen missen en vanavond de lucht in willen jagen?![]()
mooi bakkie![]()