Rebel 2.0 *NIEUW 2025*

Nee niet twee verschillende accounts vroeg me alleen af of deze in kooi kwam want bij de winkels die deze verkochten zag ik ze niet meer online staan na het bekend maken van het kooi verbod
Oh oke. Ik zie toch echt dat @FDJes en @jvw_1 nagenoeg hetzelfde gesprek voeren/antwoorden. Maar goed. Geen kooi dus.

Ik heb bij onze dealer geinformeerd en deze wordt verkocht, is dus zonder kooi.....ik vind de vraagprijs van 125 best hoog of ben ik de enige die dat vind

Prijs heeft bij dit artikel niet zozeer te maken met kooi of geen kooi, maar met rauwe fluit, wat een duur effect is.
Buiten dat, fluiters lijken enerzijds een uitstervend ras en anderzijds ieder jaar nog harder qua prijs te stijgen dan andere effecten. Zal wel met het complexere proces te maken hebben. Maargoed, 75 shots a 125 euro, is aan de prijzige kant inderdaad. Maarja, dit jaar toch ook weer je laatste kans om zo'n bak "legaal" te schieten. Keuzes, keuzes 😅

Buiten dat, fluiters lijken enerzijds een uitstervend ras en anderzijds ieder jaar nog harder qua prijs te stijgen dan andere effecten. Zal wel met het complexere proces te maken hebben. Maargoed, 75 shots a 125 euro, is aan de prijzige kant inderdaad. Maarja, dit jaar toch ook weer je laatste kans om zo'n bak "legaal" te schieten. Keuzes, keuzes 😅

Ja en de overgang van Plastic naar Papieren hulsels doet ook niet goed aan de prijs, papier is veel moeilijker te maken

Back
Bovenaan