Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Ik weet dat er ergens in het land 1 gestookt is, en dat die zeer goed bevielZo benieuwd naar eerste straatfilm
Skreech had sws al 5 schoten meer dan de rebel 2.0Die fabriekscode is iig niet die van HFF, zoals eerder in dit topic werd beweerd. Dan is het tenminste ook een andere bak dan de Skreech. Benieuwd naar deze!![]()
Mag ik hem delen?Ik weet dat er ergens in het land 1 gestookt is, en dat die zeer goed bevielnee heb geen video!!!!
![]()
Skreech vond ik beter overkomen en komt sowieso uit een fabriek die zich bewezen heeft. Ik heb ze beide besteld dus we gaan het meemaken.Op de product video vind ik rebel 2.0 wel beter uitzien dan da Skreech. Ik ben benieuwd hoe het gaat presteren in de straat.
lk wil de rebel om 18:00 samen met 4x cairo crackling afsteken. Misschien wil ik voor de cairo crackling 2 knetterlinten vastmaken zodat deze aan het einde van de rebel afgaat. Misschien is alles tegelijk zonde van de rebel?![]()
Je MOET.Mag ik hem delen?
Bij deze toestemmingMag ik hem delen?
Ik voel een doneeractie aankomenMag ik hem delen?
Hierbij het filmpje! Wat een topperIk weet dat er ergens in het land 1 gestookt is, en dat die zeer goed bevielnee heb geen video!!!!
![]()
Doe normaal he!Zou wat zijn als hij straks geen fluit tail heeft, net als bij al die spinner cakes en compounds het geval is.![]()

Show show showWillen jullie nog zo'n nietszeggende teaser? Of zeggen jullie: laat maar zitten.
Haha nee maar ik had eerlijk gezegd ook al ergens een videootje verwacht. Maar dat maakt de spanning alleen maar groter!