Ready to Rumble

Kan iemand de karton inhoud vermelden? Ben gek op dit soort cake's , dus meerdere van deze in mijn collectie kan mij niet storen. Ik had vorig jaar 4 wodka blue en mijn reactie op 1 januari was 'hier moet ik meer van hebben!' Ik hoop dat dit een waardige/betere vervanger is van de wodka blue.

Kan iemand de karton inhoud vermelden? Ben gek op dit soort cake's , dus meerdere van deze in mijn collectie kan mij niet storen. Ik had vorig jaar 4 wodka blue en mijn reactie op 1 januari was 'hier moet ik meer van hebben!' Ik hoop dat dit een waardige/betere vervanger is van de wodka blue.

Er zitten 6 van deze beauty's in een karton!
"Als ik er zo over na denk wel erg weinig vind ik, klein doosje dan!"

Ik denk dat een karton afname moeilijk gaat worden met deze cake. Aangezien deze limited is. En de winkeliers maar een paar kartons per winkel krijgen.

Deze zit gewoon 6x in ee Eventbox 6 elements... Misschien kun je ze dan beter zelf aan elkaar bakken. Voor 150 euro heb je dan het zelfde.

De verwachtingen waren torenhoog gespannen, zeker na de geweldige films van de demo eerder dit jaar. Toen deze cake geschoten werd, klopte mijn hartje sneller. Na afloop had ik echter een katerig gevoel en bekroop mij de gedachte: was dít het nou?

In potentie bevat deze cake geweldige effecten, maar na de demo ben ik niet overtuigd van de prestaties. Ik zou hem graag in de straat mee willen maken als de cakes mogelijk wat droger zijn alvorens ik mijn oordeel vel over deze cake.

Jupiler, denk dan voortaan wat meer aan Franklin's regel ;). Als ik zo de eerste commentaren hoor bij deze cake, baal ik behoorlijk dat ik deze toch nog last-minute besteld heb. Hoop dat die 31dec toch nog gewoon leuk presteert, ondertussen ben ik benieuwd naar de eerste filmpjes!

Jupiler, denk dan voortaan wat meer aan Franklin's regel ;). Als ik zo de eerste commentaren hoor bij deze cake, baal ik behoorlijk dat ik deze toch nog last-minute besteld heb. Hoop dat die 31dec toch nog gewoon leuk presteert, ondertussen ben ik benieuwd naar de eerste filmpjes!

Heb je gelijk in. Dat lukt ook wel. Alleen heb ik sindskort ook een beetje last van decemberjeuk. Het gevoel begint langzaam aan te komen. Goed teken dus :wink:

Boeketten van de 6 Elements zijn wat groter/groter. Vind ze beide goed overkomen alleen zo zonde van die kleine boeketten tussendoor :(.

Filmpje valt hij nog wel mee, vind hem toch wel mooi!
Boeketten lijken wel een stuk kleiner dan eerste demo filmpjes.

Misschien waren door alle prachtige demo filmpjes van Rubro de verwachtingen gewoon te hoog gespannen, dat mensen nu zoiets hebben van, nou had wel meer verwacht

Je slaat wat mij betreft de spijker op ziijn kop Cornel. Misschien dat het beter wordt als de cake gedroogd is. Daarom wil ik wachten tot oud en nieuw. Dan kom ik er vanzelf achter.

Hier mijn bijdrage, gefilmd op de demo van Hol vuurwerk te Nieuwekerk :

Na het uploaden kan ik hem echter niet hoger dan 360p zetten op youtube ??

Ik vind deze niet slecht!.
Maar goed is ook anders.
Het os me wel duidelijk dat Rubro samples had gebruikt.
Misschien na wat drogrn dat de versprijding beter is.
Maar dan zullen de boeketten nog magerder ogen.
Ik had de boeketten wat voller verwacht.
Maar slecht is deze niet..
Gewoon een leuke standaart voorij.

De 6elements variant vind ik mooi en voldoet enigszinds aan mijn verwachtingen. De RTR zelf helaas niet. Komt allemaal erg magertjes over, terwijl dit toch 25gram zou moeten zijn? Ik zie echt geen verschil, en als ik al verschil zou zien dan zou dat eerder negatief dan positief zijn t.o.v. 15grams potten. Zit die overige 10gram dan allemaal in de mine of zo? Het is een aardig cake door zijn mooie effecten, maar ik had hem na het zien van deze filmpjes niet gekocht. Helaas heb ik dat nu wel al gedaan..

Nou ik vind deze op de film voor 25 euro ook echt niet slecht.....
De demo is welliswaar anders, maar dat heeft weer te maken met de camera/afstand etc.

Kijk als dit ding nou 75 euro zou kosten, ja dan is het een ander verhaal... maar voor dit budget een prima cake!

Back
Bovenaan