Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Kan iemand de karton inhoud vermelden? Ben gek op dit soort cake's , dus meerdere van deze in mijn collectie kan mij niet storen. Ik had vorig jaar 4 wodka blue en mijn reactie op 1 januari was 'hier moet ik meer van hebben!' Ik hoop dat dit een waardige/betere vervanger is van de wodka blue.
Kan iemand de karton inhoud vermelden? Ben gek op dit soort cake's , dus meerdere van deze in mijn collectie kan mij niet storen. Ik had vorig jaar 4 wodka blue en mijn reactie op 1 januari was 'hier moet ik meer van hebben!' Ik hoop dat dit een waardige/betere vervanger is van de wodka blue.
Jupiler, denk dan voortaan wat meer aan Franklin's regel. Als ik zo de eerste commentaren hoor bij deze cake, baal ik behoorlijk dat ik deze toch nog last-minute besteld heb. Hoop dat die 31dec toch nog gewoon leuk presteert, ondertussen ben ik benieuwd naar de eerste filmpjes!
Gezien. Ik zal kijken of ik het filmpje kan plaatsen.
Wat mij opviel, was dat de RtR los anders overkwam dan de versie die verwerkt zit in de 6 elements.