Reactietopic Collectiefoto's 2013/2014

Ben je een huis aan het bouwen, je kan daar gewoon stenen voor kopen hoor :p, wat een assortiment.
Mooi hoor, je kan wel eens de topper van het jaar worden. Wie gaat hierover heen??

Uhhh, mooi spul hoor Bombone, maar het staat niet bij jou thuis neem ik aan?
Anders zou ik het toch nog maar even van internet halen tot na nieuwjaarsdag.

Inderdaad zelfs ieman die nog nooit illigaal in handen heeft gehad. Zoals ik kan op de foto al zien dat het niet legaal is. En spanishckracker. Wat is rustig aan haha. Ik hoe me niet in en heb misschien maar 1 3de van wat jij hebt haha,

Ik neem aan dat Bombone dit niet zelf thuis heeft staan nee, anders staan er zeer binnenkort een paar personen met blauwe petten voor de deur :p Wel een dikke collectie blokken :thumbsup:

Let in je doorlontprojectje op de vonkoverslag van de fonteintjes naar de lont en lontjes voor de single shots! Is op te lossen door wat aluminiumfolie om het doorlont lont voor de singleshots te plakken/vouwen.

Dikke collectie man Bombone, het is een tijd geleden dat iemand ze illegale collectie heeft gepost.

Ja dat is supersneu om 120 km te rijden voor Jan met de korte achternaam! Als ik me niet vergis was ik daar op dat moment bij op dat moment om mn vuurwerk op te halen... Heel vervelend voor je want je kijkt er wel naar uit.

Ja dat is supersneu om 120 km te rijden voor Jan met de korte achternaam! Als ik me niet vergis was ik daar op dat moment bij op dat moment om mn vuurwerk op te halen... Heel vervelend voor je want je kijkt er wel naar uit.

Maar by the way een prachtige collectie. Kan niet anders zeggen...

Back
Bovenaan