Reacties op collecties 2007/2008

haha fred... kijk hem zitten,ik zie dat je vrouw het bed heeft moeten verlaten voor je hoeveelheid aan vuurwerk? moeders op de bank en jij hebt 3 nachten lang naast een berg cake's geslapen niet waar?
een pracht collectie

haha fred... kijk hem zitten,ik zie dat je vrouw het bed heeft moeten verlaten voor je hoeveelheid aan vuurwerk? moeders op de bank en jij hebt 3 nachten lang naast een berg cake's geslapen niet waar?
een pracht collectie

hahaha. dat lijkt er wel op he?
Neen hoor ik kreeg van de baas (bazin) alleen oudejaarsdag toestemming om het bed in de slaapkamer te mogen gebruiken. :p

zo ook mijn collectie hier maar even toegevoegd, nu kan het tenminste.

erg mooie collecties staan er allemaal tussen!

zo ook mijn collectie hier maar even toegevoegd, nu kan het tenminste.

erg mooie collecties staan er allemaal tussen!

Is deze collectie van jou alleen Kevin? Hier ben je volgens mij wel een uurtje of 16 mee bezig geweest haha, wat een berg zeg :)

Allemaal heel leuke foto's. Ik heb niet eens foto's wegens tijdgebrek.

@ Moontan, leuke foto's en veel Jorge zie ik. Zal vast goed bevallen zijn :)

Is deze collectie van jou alleen Kevin? Hier ben je volgens mij wel een uurtje of 16 mee bezig geweest haha, wat een berg zeg :)

jup helemaal van mij.. ben er bijna van 10 uur 's ochtends tot 2 uur 's nachts bezig mee geweest. om 10 uur 's avonds ging ik binnen nog tv kijken tot 12 uur maar was toen echt moe vna al dat gestook maar naar een blikje redbull kon ik er om 12 uur weer volle bak tegenaan.

Bedankt voor het plaatsen van je foto Omepje.
Zo te zien heb je ook behoorlijk huisgehouden afgelopen oud en nieuw.
Niet te weinig zoveel ook.
En veel variatie in de cakes. Hardix-Lesli-Wolff en Weco
Leuk om te zien wat jouw favorieten zijn.

:bye:

Bedankt voor het plaatsen van de foto Omepje. Wat een grote collectie! Een aantal lekker mooie 500 grammers van verschillende collecties. Jij hebt zeker weten een mooie jaarwisseling gehad neem ik aan. Ook jouw doorlontproject ziet er mooi uit met de flink uitgewerkte W vorm. Misschien niet iets te scherp de hoeken?

Gr. Di Resta

Bedankt voor de complimenten Diresta en Moontan, heb inderdaad supper mooi vuurwerk gehad agfelopen jaar.
Je geeft als aan Moontan, veel verschillende collecties.
Hier zat ook nog spul van Jorge tussen.
Overal een beetje de toppers uitgehaald, mijn toppers in ieder geval.

@ Diresta, nee de w shape was niet breed genoeg, je zal het wel denken idd.
Maar ik woon tegen over een weiland, dus heb alle ruimte. Heb er extra voor gekozen om het zo te doen, heb je de effecten wat breeder.

En idd, ik had dit jaar 9 500grammers, heb me uitstekend vermaakt.

Laatst bewerkt:
Back
Bovenaan