Reacties op collecties 2007/2008

Heerlijke collectie Big Spender! Jij komt je naam wel na!

Dit is nog maar een kleine 250 euro. Aan het einde is er zo'n kleine 2000 euro, maar dat is met illegaal, er komt nog zo'n 500 legaal bij (oa. Lesli, Beko en GBV). Verder zit ik nog te denken over de Blink van Mercurius, heb hem gezien op een demo en hij was wel goed.. maarja, dan kan ik ook de Sky Screamers of de Mega Steps kopen.. wat vinden jullie??

Sky Screamers! Ik ben groot van van Mercurius en die Blink is zeker niet slecht maar die Sky Screamers is zo ongelovelijk vet! Die zou ik zeker nemen!

Je krijgt er 2..! Super leuk gedaan man, mooi afgewerkt! Complimenten, niet echt een collectiefoto maar meer een samenstelling o.i.d.

Mijn collectie is nu toegevoegt met:
- Flittering Wisle Rocket (3x)
- Flashing Diamond (2x)
Totaalwaarde á E10,-.

Daarnaast komt er morgen nog een pakket, pijlenpakket en 2 losse 200+ grammers. Maar dat word waarschijnlijk een last minute! :D

Nog niet genoeg di resta?:D

Kon het eergisteren ook niet laten en heb nog een lidu bigbox en ninja II en III gehaald.
Wel vreemd dat mijn dealer van lidu ook in eens spandoeken van jorge had hangen terwijl ze ik geen vuurwerk zag liggen van jorge.
Wordt dan vast een dealer voor volgend jaar.

Dit is nog maar een kleine 250 euro. Aan het einde is er zo'n kleine 2000 euro, maar dat is met illegaal, er komt nog zo'n 500 legaal bij (oa. Lesli, Beko en GBV). Verder zit ik nog te denken over de Blink van Mercurius, heb hem gezien op een demo en hij was wel goed.. maarja, dan kan ik ook de Sky Screamers of de Mega Steps kopen.. wat vinden jullie??

Blink ken ik niet, nog nooit live of op film gezien.
Maar de keuze tussen Sky screamers of Mega Steps is voor mij moeilijk te maken.
Zijn twee geheel verschillende cake,s, beiden zijn mijn topfavorieten, ik heb ook beiden gekocht.
Met Sky screamers trek je de absolute aandacht van de straat.
Met Mega Steps ook wel, alleen is dit een cake waar vooral de opbouw en de duur een belangrijke rol speelt, een opbouw naar een ware climax.
Ik neig je de Sky screamers te adviseren, iets meer dan de Mega Steps, mede gelet op de ervaringen en meningen van andere freaks.
:bye:

Moontan, maak je ook foto's van jouw collectie?
ben benieuwd naar jouw collectie, die collectie foto's van vorig jaar waren onwijs.

Ps nog gefelicteerd met je vrouw.

Moontan, maak je ook foto's van jouw collectie?
ben benieuwd naar jouw collectie, die collectie foto's van vorig jaar waren onwijs.

Ps nog gefelicteerd met je vrouw.

Dank je wel NL Sandman. Vrouwtje is 47 jaar geworden en ze was blij met de cado,s. Ik heb dus weer voldoende punten gescoord. :p:p
Vanavond en morgen ga ik aan de slag met vuurwerk klaar maken en doorlonten.
Maak ik meteen een foto die ik hier ga plaatsen.
Ondanks mijn goede voornemens toch weer teveel in huis. :p

@ moontan het is nooit anders met jou heb er nou maar vrede mee haha
@Anthony bomb...
Ik weet niet wat jij legaal noemt hoor maar zie er toch echt een plum bloom crackling fountain van Bonbridge tussen staan hahahah :p
Maar verder nette collecties jongens!!

Nog niet genoeg di resta?:D

Nee ik ben altijd bang dat ik niet genoeg heb maar dat is volgens mij wel zo. Maar voor het geval dat, koop ik nog wat extra's. En als ik er niet meer van geniet bewaar ik het. Makkelijk is dat. Ik heb niet de drang om zoveel af te steken. Als het leuk is ga ik door maar als iedereen als gekken probeert de aandacht te trekken dan stop ik gewoon even. En om 1 uur/ kwart over 1 stap ik op de fiets om uit te gaan.

wahaha Fred, wat een gigantische hoeveelheid spul heb je daar staan zeg! :shocked::D
super cool!
hoe heten de producten in het karton links op de eerste foto in je eerste post?

een zeer mooie collectie, terecht een gelukkige man :cool:

vincent:biertje:

wahaha Fred, wat een gigantische hoeveelheid spul heb je daar staan zeg! :shocked::D
super cool!
hoe heten de producten in het karton links op de eerste foto in je eerste post?

een zeer mooie collectie, terecht een gelukkige man :cool:

vincent:biertje:

Dank je Vincent. Dat zijn de 19 shots Bonbridge potten.
En dat zijn hele goeie cake,s, absoluut goed.
Vooral de burst is lekker hard, en de effecten zijn divers.
:bye:

Haha ik zag dat moontan had gepost in het collectie topic en ik was gewoon bang om te kijken haha :p
Maar je hebt je ingehouden zie ik xD
Hahaha super man :)

Back
Bovenaan