Reacties op collecties 2007/2008

Beverwijk inderdaaad. Scheelde me toch meer dan 100 euro en door een rekenfout van de jonge dame hoefte ik ook nog minder te betalen. Maar dat is menselijk toch! :D

Leuk jongens om het weer te zien voelt goed he om het zo in de kamer te hebben staan :D
Dat gevoel kan ik dit jaar jammer genoeg nite hebben omdat het niet bij mij ligt maar straks het vuurwerk van me stiefbroertje dan krijg ik het gevoel wel :p

Leuk jongens om het weer te zien voelt goed he om het zo in de kamer te hebben staan :D
Dat gevoel kan ik dit jaar jammer genoeg nite hebben omdat het niet bij mij ligt maar straks het vuurwerk van me stiefbroertje dan krijg ik het gevoel wel :p

Haha, toch wat!:p
Als ik niks te doen heb, dan wil ik elke keer even naar me vuurwerk kijken! haha:p
Het is alleen heel erg moeilijk niet af te steken, moet nog even wachten, ik heb nog 80 sterretjes dus ga ik daar maar mee aan de gang:bonk:haha:p

zo dan NLsandman! prachtige cakes heb je daar staan zeg! ik ben echt jaloers :D

leuke collecties ook allemaal, ik zal een dezer dagen ook mijn collectie posten, als ik al het spul binnen heb.

Vincent. :bye:

@ pyromaniac, leuke collectie maar zoals Di Resta zegt, verklein gewoon effe je fotos, want dit is geen doen zo. Aangezien je ook 5 of 6 foto's ofzo hebt van je collectie:wink:

@ pyromaniac, leuke collectie maar zoals Di Resta zegt, verklein gewoon effe je fotos, want dit is geen doen zo. Aangezien je ook 5 of 6 foto's ofzo hebt van je collectie:wink:

bedankt voor je reactie,

edit:
heb de foto's verkleint :)

en verder qua vuurwerk koop ik gewoon wat leuk vindt :D vandaar zoveel sier haha :rolleyes:

Laatst bewerkt:
bedankt voor je reactie,

edit:
heb de foto's verkleint :)

en verder qua vuurwerk koop ik gewoon wat leuk vindt :D vandaar zoveel sier haha :rolleyes:

Is juist hartstikke leuk sier!
Ik merk ook hoe ouder ik nu wordt is wel 1e jaar dat ik zelf vuurwerk echt koop en dat ik er mee bezig ben, maar ik heb ook liever hele harde knallen maar echt het allerliefst sier natuurlijk.

Mooie collectie:wink:

Is juist hartstikke leuk sier!
Ik merk ook hoe ouder ik nu wordt is wel 1e jaar dat ik zelf vuurwerk echt koop en dat ik er mee bezig ben, maar ik heb ook liever hele harde knallen maar echt het allerliefst sier natuurlijk.

Mooie collectie:wink:

vorig jaar had ik echt helemaal niks met sier ik vond het toen gewoon afschuwelijk
maar nu is dat veranderd:p ik heb nu het liefste vuurwerk wat lekker hard knalt of ratelbanden enzo en van sier moet er een lekkere burst in zitten met mooie boeketten

..........
maar mijn collectie staat ook al online

Laatst bewerkt:
vorig jaar had ik echt helemaal niks met sier ik vond het toen gewoon afschuwelijk
maar nu is dat veranderd:p ik heb nu het liefste vuurwerk wat lekker hard knalt of ratelbanden enzo en van sier moet er een lekkere burst in zitten met mooie boeketten

..........
maar mijn collectie staat ook al online

Hey jij heb ook een leuke collectie hoor.
Ben je wel even mee bezig, ik heb trouwens weer wat erbij gekocht mooie pot van 21.50, 2x flittering whitsle rocket van diamond collection (10 pijltjes per zakje), en 2 x happiness:rolleyes:
Nou nog maandag bestelling van 100 euro ophalen met heel veel klein spul, er komt een update van mij maandag of dinsdag.:D

:bye::bye:

Morgen nog een bestelling ophalen. Wat Mercurius cake's en een pakket(je), wat Lord of Thunders natuurlijk. Gaat allemaal goed komen denk ik zo.

Morgen nog een bestelling ophalen. Wat Mercurius cake's en een pakket(je), wat Lord of Thunders natuurlijk. Gaat allemaal goed komen denk ik zo.

Ben benieuwd Ruben!:p
Ik heb net een cake van X-treme colelction gekocht, x-plosion (nieuw dit jaar) ik weet alleen dat het een 19 schots is voor 21.50:bonk:
Maarja iemand moet het proberen he haha, ik vond hem er leuk uit zien en nooit iets van dit merk gehad dus ik ben benieuwd!

lol,ik heb 7 sloffen kanonslag tnt.Maar ik had in 2 winkels gekocht dacht ze verschillend waren want bij de ene winkel hete ze gewoon Kanonslagen Crackers ofzowiets

Krijg ik de kanonslag tnt 7 keer?? wtf:shocked:

Eigenlijk wou ik
3x kanonslag shishing
3x kanonslag TnT
4x Kanonslag crackers ofzowiets,krijg ik de TnT:angry:

:bye:

Ik ga skieen Doei!!!!

zo dan NLsandman! prachtige cakes heb je daar staan zeg! ik ben echt jaloers :D

leuke collecties ook allemaal, ik zal een dezer dagen ook mijn collectie posten, als ik al het spul binnen heb.

Vincent. :bye:

Haha, ik kijk mijn ogen ook uit naar al die legale collecties die binnen stromen, dat die winkeliers nog durven klagen dat er veel illegaal wordt gehaald.....

@ di resta,

Die kings box, zijn de uitwerkingen ook zo groot als de verpakking, lidu big box valt in het niets bij dat pakket.

Back
Bovenaan