Reacties op collecties 2007/2008

Gurby schreef:
ja mooi spul alexander, ik zelf vind het niet verstandig om eerst shell/shells te kopen als je er nog geen mortier voor hebt.. zo als je nu ook aan geeft ( ik haal wel even een buis bij alpeco) helaas deze zijn dus uit verkocht.. mijn manier van inkopen is wat shells betreft andersom eerst mortieren/dan de shells..
verder mooie spullen
17 november 2007 12:43

Gruby, ik zit met de auto 30 min vanaf Alpeco en ga er meerdere maalen naartoe, toevallig vandaag. De mortieren zijn ook niet uitverkocht maar zo als je kan lezen zijn ze niet op vooraad en komen ze zeker voor het einde van het jaar binnen.
mvg alex

Ik woon zelf in NL dus meot wachten t/m 29 december dan plaats ik me foto's ik heb nog wel over van vorig jaar(10 pakjes rotjes,12pakjes TnT rotjes,grond bloemen,1 pakket knal vuurpijltjes,1 pakket fluit pijltjes,1Sky thunder pijl:D

Thanks voor de leuke reacties!
Eidenlijk schaam ik mij er een beetje voor maar ik heb het idee dat ik te weinig heb.:bonk: Door financiele tegenvaller ben ik niet meer naar belgie gegaan.
Nu heb ik weer een leuk budget over dus hoop ik op een dealer met leuk spul.
Anders ga ik nog voor een paar 500 grammers.
Sky screamers en de bulls eye komen zekers erbij.
Heb er zekers zin in.

LOL weining?

Daar ben je nog wel even zoet mee of heb je een doorlont project in gedachten?

Mooi collectie met heel veel variaties

Holy Christ. Ik wens u een vrolijk kerstfeest.
Wat een blok zeg. Kijk,luister en huiver zelf maar.
Wel snel voorbij, maar een aandachttrekker. :bye:

Hij heeft nu al diepe indruk op mij achter gelaten en dat alleen nog maar van de film:droolthum
Ga hem ook gebruiken als finale, mooie afsluiting van een vuurwerk spektakel.
Ben namelijk van plan om dat karton mixed palmtree en dat karton red and silver peony door te lonten.

Tja is ook wel logisch he :p als je ruim 10/15 100K hebt en een *aantal kartonnen knal spul en een paar beste blokken dat maakt menig lid toch wel erg jalloers :cry:

Tja is ook wel logisch he :p als je ruim 10/15 100K hebt en een *aantal kartonnen knal spul en een paar beste blokken dat maakt menig lid toch wel erg jalloers :cry:

Tja, het raakt mij toch echt niet.:)
Ik ben blij dat ik met een 200 euro een geweldig Oud en Nieuw kan vieren, dat zal Fexzy niet kunnen zeggen.. Tenminste hij zal het niet snel doen. Wat ik met 15 100k's zou moeten? Ik heb echt geen flauw idee, laat hem het maar lekker afsteken.:cool:
:bye:

Helemaal. Het moet leuk blijven. Met een karton Thumping Thunder vind ik het ook niet meer leuk. Wat moet je met zo veel de zelfde dingen? Ik zou het niet wetn hoor want dan gaat het naar loop van tijd vervelen, net als Kanonslagen. Maximaal zou ik ook 500 euro willen uitgeven aan vuurwerk. En ik hoef geen grote proffesionele blokken voor 150 euro, voor dat geld koop ik wel twee kartonnen Messier in Belgie en lont ik die allemaal door. Lijkt me veel leuker.

Van mij hoeft het in ieder geval allemaal niet zo groot.

Ja zo heeft ieder zijn lusten en daarmee dus ook lasten...
Zelf hang ik er beetje tussenin...
Zou me zeker wel vermaken met de hoeveelheid van fexzy daar laat ik geen twijfel over bestaan en heb zelf ook redelijk wat van hetzelfde al is het maar om nog even voort te kunnen...
Alleen heb je het geld er voor over Fexzy blijkbaar wel nou geweldig toch :D
Ik kan er wel van genieten dat iemand zo zijn hobby kan uitvoeren :D
Leuke collecties ook de rest jongens!
Mijn collectiefoto komt na oud en nieuw wel :angel:
:bye:

sandman>>> hoe duur was de 280 shots wisthling and thunder?

110 of 120 euro geloof ik, kan met zo niet meer herinneren.
Wat ik heb begrepen komt deze niet meer terug bij alpeco.

@fexzy

Jammer dat er mensen zijn die niet begrijpen wat een vuurwerk freak er voor over heeft.

Laatst bewerkt:
Back
Bovenaan