RCT3 firework mixmaster

Dat ziet er zeker goed uit Sjors, je hebt er veel aan gewerkt. Er komen nog meer packs aan, ook komen er een aantal bommen van Weco en de Rocket Boom er nog aan, toch Sjors? :) Goed gedaan!

Dat ziet er zeker goed uit Sjors, je hebt er veel aan gewerkt. Er komen nog meer packs aan, ook komen er een aantal bommen van Weco en de Rocket Boom er nog aan, toch Sjors? :) Goed gedaan!

Doe er dan ook meteen een paar kubus-bommen en stutata's bij haha:wink:.
Ziet er overigens tof uit Sjors, heb het ooit eens geprobeerd maar het viel niet mee.

Bedankt voor de reacties!

Doe er dan ook meteen een paar kubus-bommen en stutata's bij haha:wink:.
Ziet er overigens tof uit Sjors, heb het ooit eens geprobeerd maar het viel niet mee.

ehh, kubus-bommen? Stutata's?:p

Als je het kubus effect bedoelt, daar heb ik al eens over nagedacht maar dat is zoo ongelofelijk moeilijk te doen! Je moet dan elk bolletje een eigen richting geven. In een cirkel is nog wel te doen, maar dat...:rolleyes:

Anders nog andere suggesties voor mijn ''Specials Pack''?

Haha, Brocade Crown is er al. Ik heb ook al een Peony die veranderd van kleur.
En ehh, wat betekent de rest?:D

Hebben jullie hem trouwens al gedownload?

Ik heb hem nog niet gedownload, zelf ben ik in het bezit van showsim :wink:. Dus daar maak ik de meeste shows in.

Maar RCT3 kan grafisch wel veel meer aan. Dus denk daty ik hem wel download :)

Tourbillion effect: zeg maar een peony met een (dubbele) ring van spinners er omheen. Een typisch europees effect

Very nice done Reflections! I enjoyed your display very much! i see that you are also very good in showsim 3D :D

Wow, nice work there! The half-half effects are so nice!

How do you get the cirkle effects in different directions? I mean, the explosion is always at the same direction. Not the Mortars, but the explosions you know:) And what's the name of the last song?

Laatst bewerkt:
Ik heb alweer het een en ander bijgeleerd op de Vpyro Pyro Academy. Vandaar mijn tweede RCT3 firework pack met diverse, nieuwe effecten. Zelf vind ik dit pack beter als de vorige. Er zitten nu ook meer effecten in, dit keer 54 (87.04 KB). Maarja, je leert steeds meer bij en daarom zal mijn volgende pack misschien wel weer beter zijn.

Bosschenaar's Random Fireworks Pack
In dit pack zitten nieuwe mines en fonteinen. Maar ook palm, willow en fish effecten. En heel veel brocade crown. Wat ik zelf mijn beste effect tot nu toe vind. Ik wens jullie heel veel plezier en succes met mijn ‘’Random Fireworks Pack’’.

Download
Zet het bestand in C:\Documents and Settings\Je naam\Mijn documenten\RCT3\FireworkEffects

BosschenaarsRandomFireworksPackcopy.jpg

Tot kijk!

Back
Bovenaan