De Chinese Rol...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Beste mensen, Ik heb zojuist een aantal van deze rollen gekocht. Normaal had ik de white horse rollen maar deze zouden extra kruit bevatten. Ik heb ze in deze vorm nog nooit gezien.
Detail is ook dat het een T 807-3 rol betreft op de verpakking maar dat de rol opzichzelf uit 1 stuk bestaat, dus geen connectors. Verder is het gewicht ten opzichte van andere rollen hoger. Ben benieuwd of jullie meer info kunnen geven.
Het gaat hier om 100K rollen

Laatst bewerkt:
Nee het is gewoon 1 rol zonder onderbreking of connector. Het is duidelijk dat de info op het karton niet juist is en er misschien op staat om "regels te omzeilen""

Maar de kans bestaat toch best dat deze per 3 in een doos zitten? Label komt me wel ergens bekend van voor, meen ze ooit met chinees nieuwjaar gezien te hebben.

Das niet onmogelijk, maar dan moet er wel een grotere doos omheen zitten lijkt me.
Lijkt me logischer dat t idd een (bewuste( typefout is

Maar de kans bestaat toch best dat deze per 3 in een doos zitten? Label komt me wel ergens bekend van voor, meen ze ooit met chinees nieuwjaar gezien te hebben.

Beste mensen, Ik heb zojuist een aantal van deze rollen gekocht. Normaal had ik de white horse rollen maar deze zouden extra kruit bevatten. Ik heb ze in deze vorm nog nooit gezien.
Detail is ook dat het een T 807-3 rol betreft op de verpakking maar dat de rol opzichzelf uit 1 stuk bestaat, dus geen connectors. Verder is het gewicht ten opzichte van andere rollen hoger. Ben benieuwd of jullie meer info kunnen geven.
Het gaat hier om 100K rollen

Afgelopen zaterdag werd er zo'n rol bij ons achter afgestoken.:D
Hij klonk erg lekker met een aardige eindbom er achteraan.
Ik heb nog even staan kijken, want ik vlieg natuurlijk gelijk naar buiten bij enig vw geluid:D
Zondag even snippers kijken:Den toen zag ik deze zelfde doos liggen als van jou met 1/3 er op dus je mag er vanuit gaan dat het een goede rol is.

misschien die van jou maar, maar van de 9 rollen heb ik er 3 steeksproefgewijs opengemaakt en ze zijn uit 1 stuk. Dus niet van die bijdehandte opmerkingen als je het niet weet:angry:

Bedoel het ook niet bijdehand als je het tegen mij hebt.er word wat gevraagd en ik geef er antwoord op wat ik weet.Omdat ik de zelfde heb(dacht ik dan).Mar als jij zegt dat het een rol in een geheel is zal ik je niet tegen spreken..

Sorry Royke02 die opmerking was ook niet voor jouw bedoeld.:bye:. Als je de rol in je bezit hebt kun je dan eens kijken. Ik heb bijna zeker het vermoeden dat er ivm regelgeving een trucje is toegepast om de rollen door een keuring/regelgeving te krijgen.
Ik heb bij deze dan ook genoeg antwoorden op mijn vraag gekregen. Bedankt.

misschien die van jou maar, maar van de 9 rollen heb ik er 3 steeksproefgewijs opengemaakt en ze zijn uit 1 stuk. Dus niet van die bijdehandte opmerkingen als je het niet weet:angry:

Achja, ik heb dan zelf niet gekeken. Maar vertel alleen wat de verkoper mij heeft verteld. Volgens mij ben jij de gene die bij de hand loopt te doen.

fijne avond nog.

Je geeft het zelf al aan, oordeel niet als je het zelf niet weet (je hebt hem helemaal nog niet eens in je handen gehad!!!!). Wees concreet, aan loze antwoorden hebben we niets. Want als je alles gelooft wat je verteld word, zul je niet ver in deze maatschappij komen. Maar om dit topic niet te vervuilen en in een ordinaire woordenwisseling te komen, heb ik aangegeven dit ik een antwoord op mijn vraag heb. Dus zand erover:bye:

Laatst bewerkt:
Wat Pyroterror zegt, laten we rustig verder discussieren. Normaal gesproken betekend 1/3 dat er in 1 doos 3 stuks verpakt zijn. Dus 3 maal een 100.000. Gezien dat dus totaal niet in zo'n doos past mogen we aannemen dat het een truuk is om de wetgeving vervormen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan