Rat [Uitloop 2023]

Jammer dat deze er uit gaat maar helaas wel verwacht.
Vorig jaar een goede spinner cake en dit jaar opnieuw in bestelling staan.

Hopelijk krijg ik m ook daadwerkelijk

Kan iemand mij misschien vertellen vertellen waarom er dit jaar zoveel uitloop producten zijn? Het valt me op dat er dit jaar zoveel uitloop is of dat de fabrikant het niet op tijd kan leveren (Funke bijvoorbeeld).
Lijkt elk jaar wel erger te worden…
En dan word er ook nog eens best veel afgekeurd. Blijft niet veel meer over om uit te kiezen:confused:

Kan iemand mij misschien vertellen vertellen waarom er dit jaar zoveel uitloop producten zijn? Het valt me op dat er dit jaar zoveel uitloop is of dat de fabrikant het niet op tijd kan leveren (Funke bijvoorbeeld).
Lijkt elk jaar wel erger te worden…
En dan word er ook nog eens best veel afgekeurd. Blijft niet veel meer over om uit te kiezen:confused:

Lijkt me redelijk voor de hand liggend, maar ik zal het kort uitleggen.

Branche heeft regels afgesproken omtrent nieuwe producten, keuringen op spinners en fluit zijn drastisch aangescherpt en Funke kan wel leveren maar zit in de knoei met zijn fabriek en is het niet eens met de kwaliteit dus levert simpelweg niks uit.

Daar komt bij dat de kiezer rond deze tijd nooit volle pagina’s heeft gehad.
Te laat is te laat

Lijkt me redelijk voor de hand liggend, maar ik zal het kort uitleggen.

Branche heeft regels afgesproken omtrent nieuwe producten, keuringen op spinners en fluit zijn drastisch aangescherpt en Funke kan wel leveren maar zit in de knoei met zijn fabriek en is het niet eens met de kwaliteit dus levert simpelweg niks uit.

D
Thanks voor je korte uitleg, wist niet dat de keuringen op spinners ook strenger waren geworden.
Zonde…

2 geschoten en wat een beauty hield zich zeer goed staande in de wind. Heb er nog twee over voor volgend jaar.

Deze mooi gecombineerd met een versnelde ROTP.
Mooie afwisseling in verschillende staarten fluit en spinners!

Het ga je goed oude rakker tot ooit in de outlet.

Deze deden het weer super goed, zo jammer dat deze uitloop is. Aangezien er dit jaar al weinig te krijgen waren verwacht ik niet dat we ze nog veel in de outlet tegen gaan komen. Gelukkig heb ik er nog eentje over voor dit jaar, beter dan niets.

Dit was mijn eerste erste ervaring met CR in de straat. Had in de Corona jaren de hele serie dieren in 2-voud in bestelling staan, maar die zijn toen vanuit de winkelier geanuleerd. Met deze ervaring baal ik daar nog meer van. Wat zijn het een heerlijke producten. Echt een hele goede spinnercake.

Met dank aan Knettermans dit pareltje in v kunnen schieten in een spinner projectje. De jacht is begonnen, maar twijfel of en nog Ratjes te vangen zijn.

Ook hier nu het besef dat ik een karton van deze pareltjes had besteld en toen alles geannuleerd door corona. Daarna helaas niet meer besteld. Hoop deze toch nog een keer te bemachtigen.

Effecten waren wel iets kleiner dan de andere dierencakes, maar de verdwijnende spinners is echt zonde.

Effecten waren wel iets kleiner dan de andere dierencakes, maar de verdwijnende spinners is echt zonde.

Een deel van de lading is gebruikt voor de spinner waardoor het boeket wat kleiner wordt, dat is inherent aan deze combinatie. Desondanks was de burst nog steeds prima en het boeket ook ruim voldoende.

Een beetje off-topic: ik was ook een groot liefhebber van de 1.2" Spinnerz 2 Colorz (Volt!) die hele mooie spinners had en ook nog eens dikke boeketten. Maar zie maar een een vergelijkbaar 30mm product te vinden met spinners als de kleinere diameters al dun gezaaid zijn.

En zo blijft er dus helaas steeds minder moois over met spinners. Ik hoop dat iemand het aandurft om een mooi nieuw product op de markt te zetten en dan liefst in 30mm.

Alle dierencakes zijn top van China Red, laten we dat voorop stellen. Deze hebben ook een goede burst, maar vind de boeketten toch iets kleiner dan de anderen. De spinner is goed uitgewerkt bij de Rat, maar vind deze toch een van de minste van de serie. Maar goed, de lat ligt hoog in deze lijn natuurlijk. Toch wel leuk dat ik deze nog per twee heb kunnen schieten.

De spinners gaan ten koste van de boeketgrootte maar het blijft een van de mooiste spinner cakes als je het mij vraagt. Ik vind het ook enorm jammer dat deze uitloop is.

Back
Bovenaan