Rainbow *NIEUW 2025*

Kleurtjes zijn hartstikke leuk, maar ik snap hier de keuze voor kaliber en grammage icm het effect absoluut niet.

Kleurtjes zijn hartstikke leuk, maar ik snap hier de keuze voor kaliber en grammage icm het effect absoluut niet.
Nee ik ook niet, zo zonde. Het is wel zo dat je natuurlijk een uniek product hebt voor relatief lage prijs en eens wat anders is dan ander 20 mm blokjes. Maar 30 mm, 25 schoten max gevuld was toch een heel spectaculairder product en kon je ook veel duidelijker de regenboog zien.

Jammer dat het zo snel vervliegt. Had enigszins de hoop dat het ondanks de 20mm wat beter uitgevoerd zou zijn. Kleurtjes zijn wel top, en vriendelijk geprijst voor een waaier. Een tail of minecake had wel leuk geweest.

• Like
Waarderingen: GMP
Prima cake dit, kleuren zien er zo op film goed uit. Zou deze wel eens in de straat willen zien.

kan begrijpen dat je als importeur in het lage/goedkope segment ook een waaier op de markt wilt zetten maar dit is toch gewoon zonde van het werk wat er alleen al aan zit om de waaier te produceren qua tijd ? denk dat er meer geld is besteed aan de handjes,karton,label etc en dat er helaas geen geld meer over was voor de kruitvulling ?? met in het achterhoofd dat dit zo maar het laatste jaar kan zijn voor de Nederlandse markt dat er verkocht mag worden snap ik dit persoonlijk gewoon niet ,effe los vd prijs

• Like
Waarderingen: GMP
Misschien de moeite wel voor hun omdat ie uiteindelijk gewoon goed verkocht gaat worden. Niet aan ons misschien maar aan hen die betaalbaar een waaiercakeje willen
klopt man ,kan omzet technisch wellicht wel werken ,maar ???? zelfs voor die 25 euro zet je toch liever een riakeo 500 neer of genoeg andere optie's ,is aan mij iig niet besteed zou ik maar zeggen :wink: ,maar snap het vooral productietechnisch niet als ik mijn productie capaciteit zou moeten steken in een dergelijk product wat gewoon bewerkelijk is met dus ook nog eens een minimale "prijs" aangezien de vvp hier zou ik toch als fabriek zeggen van sorry maar deze laten we effe lopen ,maar dat kan de kracht en volume van gbv/weco wel weer zijn die dat dan toch afdwingt ,blijft een grote speler qua volume en labels vooral uiteraard in de duitse supers

Laatst bewerkt:
klopt man ,kan omzet technisch wellicht wel werken ,maar ???? zelfs voor die 25 euro zet je toch liever een riakeo 500 neer of genoeg andere optie's ,is aan mij iig niet besteed zou ik maar zeggen :wink: ,maar snap het vooral productietechnisch niet als ik mijn productie capaciteit zou moeten steken in een dergelijk product wat gewoon bewerkelijk is met dus ook nog eens een minimale "prijs" aangezien de vvp hier zou ik toch als fabriek zeggen van sorry maar deze laten we effe lopen ,maar dat kan de kracht en volume van gbv/weco wel weer zijn die dat dan toch afdwingt ,blijft een grote speler qua volume en labels vooral uiteraard in de duitse supers
Maar jij weet dat je voor zo goed als hetzelfde bedrag een riakeo kunt halen. De ‘normale’ consument kent Riakeo niet eens. Wij freaks zijn echt maar een hele kleine groep, iets waar de importeurs begrijpelijk niet alleen maar voor importeren. Denk jij dat cakes als dit ontzettende hardlopers zijn.

Maar jij weet dat je voor zo goed als hetzelfde bedrag een riakeo kunt halen. De ‘normale’ consument kent Riakeo niet eens. Wij freaks zijn echt maar een hele kleine groep, iets waar de importeurs begrijpelijk niet alleen maar voor importeren. Denk jij dat cakes als dit ontzettende hardlopers zijn.
Nee denk niet dat deze een ontzettende hardloper zou zijn,als je als gemiddelde huisvader/koper koopt kies je denk ik dan toch dat je kiest voor een i shape cake waar je langer van kan genieten met je gezin, schiettempo ligt icm de zeer beperkte boeketjes gewoon te hoog, maar wederom persoonlijke mening 😉👍

Nee denk niet dat deze een ontzettende hardloper zou zijn,als je als gemiddelde huisvader/koper koopt kies je denk ik dan toch dat je kiest voor een i shape cake waar je langer van kan genieten met je gezin, schiettempo ligt icm de zeer beperkte boeketjes gewoon te hoog, maar wederom persoonlijke mening 😉👍
De gemiddelde huisvader die op de verkoopdagen een paar doosjes wil kopen voor het 12 uur moment weten echt niets van vuurwerk. Zeker niet wat betreft shapes, schiettempo enz... Ze kijken naar het label, luisteren naar de waarschijnlijk matig wetende verkoper en kijken vooral naar de prijs... Deze prijs is volgens mij echt wel aantrekkelijk voor die vader die de 30e even met zijn zoon binnenstapt.

Neem bv de superachtung of de ein twee drei, genoeg van dit soort trio potjes voor rond de 20 euro, dat past meer bij dit soort consumenten/markt, dus naar mijn idee zonde tijd

Back
Bovenaan