Heb deze met 8 tegelijk geschoten en dat was zeker leuk. Vond t wel tof dat die mines best laag begonnen, lekker chaos was t zo. Prima cake wel.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Mijn buurman had een aantal van deze cakes gekocht en was door het china filmpje in de veronderstelling dat het een betere deal was dan de Cairo, aangezien hij 36 shots heeft. Viel op de avond erg tegen, ik had zelf ook een iets stevigere burst verwacht van Pangu. Wellicht viel het ook tegen omdat we verwend zijn met de beste cake van het jaar.(Die trouwens ook nog eens goedkoper was in de voorverkoop) Windkracht 5 was de burst van de Rain Man helaas niet voldoende voor.
Bij deze cake vond ik vooral de mine opvallen. Groot, goed gevuld en hard. De boeketten daarentegen vond ik wat aan de magere kant. De burst is net te weinig en de spreiding van de boeketten daardoor ook. Voor 20mm is het echt niet slecht en de mine maakt wat goed, maar toch heb ik hogere verwachtingen bij het merk Pangu.