Rafflesia

RF JEROEN

VWC lid
rafflesiagroot.jpg

Artikelnummer: RFC 1441
Artikelnaam: Rafflesia
Bruto Gewicht: 3250 gram
Netto Kruitgewicht: 500 gram
Aantal Schoten: 115
Effectomschrijving: A:red star crackling w/crackling mines B:green stars crackling w/crackling mines C: purple star crackling w/crackling mines D:blue star crackling w/crackling mines E:lemon star crackling w/crackling mines F:red star w/crackling mine G:green star w/crackling mine H: purple star w/crackling mine I:blue star w/crackling mine J:lemon star w/crackling mine K:dragon egges w/silver palm pistil
Richtprijs: €49,95

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Met vriendelijke groet,

Team Royal Fireworks

Vuurwerk presented by the team of RoyalFireWorks

Laatst bewerkt door een moderator:
ik vind op zich een goeie pot alleen de finale vind ik het mooiste! alleen ik laat hem dit jaar staan. wat vinden jullie er van????

Mvg michel

Ik vind het een prachtig kleuren spektakel maar moet wel zeggen dat de cracling in deze cake wel behoorlijk overheerst en dat vind ik best wel jammer, zeker omdat de effecten van de salvo's appart te noemen zijn.

Aparte maar zeer mooie cake. Ben benieuwd naar de prijs :)

Ik neem aan dat het een nieuwwe productfilm is. Adviesprijs is 49,95 zoals in de openingspost staat vermeld.

Een prachtige cake, maar van mij part had de crackling mogen verdwijnen en nog een paar rijen erachter geplakt worden. Kleuren komen goed over.

Ik vind het ook een erg leuke apparte cake, ook de finale schoten doen het hem voor mij. Mooie gekleurde pearls en crackling mine's als je het zo al kan noemen.
Deze houd ik toch nog eens in de gaten voor deze jaarwisseling.

Ik neem aan dat het een nieuwwe productfilm is. Adviesprijs is 49,95 zoals in de openingspost staat vermeld.

Een prachtige cake, maar van mij part had de crackling mogen verdwijnen en nog een paar rijen erachter geplakt worden. Kleuren komen goed over.

Die had ik even over het hoofd gezien, dacht dat het een nieuwe cake was.. Mijn fout :bonk:

Ik ben nog ff de filmpjes hiervan aan het bekijken, maar ik moet zeggen dat ik dit samen met de magic tree en de silver willow toch een van de toppers van de royal garden vind :D

zo als eerder aangegeven is dat de crackling overheerst, maar dat vind ik overigens bij de meeste van de nederlandse producten

Back
Bovenaan