Radio 2 Top 2000

Status
Niet open voor verdere reacties.

Pyroguy

VWC lid
Pak de agenda er maar bij: We mogen vanaf zaterdag 30 november t/m vrijdag 6 december weer stemmen via Radio2.nl.

Ieder jaar is het weer vaste prik, de Top 2000 op Radio 2. Iedereen heeft de mogelijkheid te stemmen op zijn of haar 20 all-time favorites. Het gevolg is een heerlijke lijst met een mix van allerlei muziek uit diverse tijdperken. Voor mij het beste middel om de tijd tussen kerst en de verkoopdagen te doden.

Afgelopen jaar was ik bang dat ik een deel moest missen, maar ook tijdens de vuurwerkverkoop hadden we hem op Radio 2 staan. Lekker genieten in de kluis:D

Idd ieder jaar dezelfde prik. Ieder jaar dezelfde uitslag. Zo jammer dit. Waarom niet diegene op 1 een jaar of 2 niet meedoen. Wel ff klaar met t nummer van Queen. Deep Purple t zelfde.

P.s dit is geen kritiek op jou geopende topic hoor.

nee maar haalt de lol eraf niet waar, Het is bewezen dat mense dinge doen om het uiteindelijke te bereiken. als het voorspelbaar is wat gaat kome is het al minder leuk naar mijn mening, maar dat maakt de top 2000 niet gelijk verveelend ik luister alleen liever naar serious request en daarna kerst radio t/m 1 januari.

Ik mag graag naar de top 2000 luisteren, inmiddels ook een soort traditie geworden naar het einde van het jaar.

De top2000 deze hoort natuurlijk ook bij december!! :D

Stemmen Top 2000 vanaf 30 november

Pak de agenda er maar bij: We mogen vanaf zaterdag 30 november t/m vrijdag 6 december weer stemmen via Radio2.nl.

Idd ieder jaar dezelfde prik. Ieder jaar dezelfde uitslag. Zo jammer dit. Waarom niet diegene op 1 een jaar of 2 niet meedoen. Wel ff klaar met t nummer van Queen. Deep Purple t zelfde.

P.s dit is geen kritiek op jou geopende topic hoor.

Mee eens dat het wat standaard begint te worden, maar boven de top 5 zit er toch wel enige variatie in hoor. Leuk om te zien dat door de loop der jaren ook nieuwkomers zich gewoon in de lijst weten te plaatsen en zelfs in de top 10. De top 5 moet je de rest van het jaar gewoon niet te veel luisteren, dan blijven ze toch wel bijzonder.

De begintunes bezorgt me meteen kippenvel Lars, perfect gekozen.

Met veel moeite toch weer een mooie lijst samen gesteld, al zeg ik het zelf. Jammer dat de keuze vrij beperkt is wat de lijst betreft.

Mijn lijst:
http://stemmen.top2000.nl//mijnlijst.html?h=5cb439fd624c8928bc864b09a6d17d65

AEROSMITH - DREAM ON

DIRE STRAITS - BROTHERS IN ARMS

QUEEN - WHO WANTS TO LIVE FOREVER

COLDPLAY - VIVA LA VIDA

BILLY JOEL - GOODNIGHT SAIGON

DAVID BOWIE - SPACE ODDITY

SNOW PATROL - RUN

METALLICA - NOTHING ELSE MATTERS

MUSE - UPRISING

LANA DEL REY - VIDEO GAMES

OF MONSTERS AND MEN - LITTLE TALKS

STING - FIELDS OF GOLD

FALCO - JEANNY

KEANE - SOVEREIGN LIGHT CAFE

PHIL COLLINS - ANOTHER DAY IN PARADISE

TOM WAITS - HOLD ON

QUEENS OF THE STONE AGE - I SAT BY THE OCEAN

THE KILLERS - MISS ATOMIC BOMB

IMAGINE DRAGONS - IT'S TIME

DAFT PUNK - ONE MORE TIME

Blijft moeilijk heb gisteren ook weer gestemd. Maar er staat zo veel moois in dat je het soms even niet meer weet.:)

Klik Hier!

Mijn lijst met vooral oudere muziek.

Een van mijn motivaties:

[motivatie verwijderd door mod]

Jullie mogen kiezen bij welk nummer dit hoort.

Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan