R@lph stopt als Administrator

Bedankt voor alles Ralph, je hebt een grote bijdrage gehad aan het forum en leuk als we je wel online blijven zien.
Een grote stap die je hebt gemaakt en tot op heden een hele goede keuze gemaakt daarin. Succes met al je vaaruren, op naar dat praktijk examen!
Het is je gegund dat je hebt gevonden wat jou echt goed ligt, ga ervoor.

Wow, bijzondere carrière switch, maar heel tof! Heel veel succes en plezier natuurlijk, maar zo te lezen zit dat helemaal goed. Bedankt voor alle jaren als Administrator!

Dag Ralph. Bedankt voor je bijdrage aan VWC. Ik ken je persoonlijk niet. Voor mensen die een carrièreswitch maken heb ik erg veel bewondering. Veel succes met het behalen van je doelstelling. Waar ik, als ik dat zo lees alle vertrouwen in heb.:wink:

Ralph ontzettend bedankt voor de gezelligheid, de inzet, de overheerlijke kniepertjes en de mooie herinneringen. Veel succes in de nieuwe carrière en een behouden vaart!
20150927_005217.jpg
IMG_20150928_234545.jpg

Hartstikke bedankt Ralph voor de inzet op het forum. Geweldig om te lezen dat je helemaal in jouw element bent in de binnenvaart. Zo'n carrière switch vergt veel lef en dat doet je toch maar even met succes. Ik zal je vast nog weleens eens tegen komen bij een show in het binnen- of buitenland. Heel veel succes!

Hartstikke bedankt Ralph voor de jarenlange inzet en gezelligheid. Je hebt een super mooie switch gemaakt in je carrière waarvoor (kapiteins)petje af.
Ik wens je dan ook heel veel succes en plezier je nieuwe werk en we zullen elkaar vast nog wel eens treffen!

Bedankt!

Wat tof dat je met zo'n switch "je droom" achterna bent gegaan !
Bedankt voor je inzet hier op dit mooie forum en het ga je goed ... :applause:

Back
Bovenaan