• BELANGRIJK!

Het in bezit hebben en afsteken van buitenlands vuurwerk is verboden in Nederland en is dus op eigen risico!

Vuurwerkcrew.nl heeft besloten om g��n zwaar knalvuurwerk (zoals de Cobra 6) op het forum te plaatsen.
    Buitenlands knalvuurwerk met een totale inhoud tot 2 gram bus- of flashkruit mag besproken worden.

Deze keuze hebben wij gemaakt op basis van meningen van leden, diverse partijen (winkeliers / importeurs / branche-verenigingen) en de maatschappij die zich steeds sterker afkeert tegen vuurwerk in het algemeen vanwege het misbruik van zwaar knalvuurwerk.
    Uiteindelijk levert het veel negativiteit op voor het imago van vuurwerk, de media staat er vol mee!

Is (zwaar) knalvuurwerk gevaarlijk? Nee, bij gebruik volgens de gebruiksaanwijzing niet.
    Zorgt (zwaar) knalvuurwerk voor vernielingen? Nee, vernielingen worden veroorzaakt door idioot gebruik van het vuurwerk.
    Zorgt (zwaar) knalvuurwerk voor overlast? Volgens de maatschappij zeker en de media dikt dit daarom graag aan!

Stook verstandig en zorg dat je geen overlast veroorzaakt met het afsteken van vuurwerk, zo behouden we met elkaar die mooie vuurwerktraditie in Nederland!

[Pyrostar] Supero's

Status
Niet open voor verdere reacties.
Man man man boven je word nog gezegd dat ie net zo hard gaat ong als een Fenix en dan wil jij weten of die net zo hard gaat als een Spanish Cracker-C? Denk dat je het antwoord dan al aardig hebt gezien dat ding van Chooet nooit de Fenix zal halen.

Ik heb er 2 dagen geleden 2 afgestoken,ze knallen zeker wel hard,ze gaan ongeveer even hard als de bex nitraat die m'n broer 4 jaar geleden had...

Dit zijn echt de toppers uit België, waar helaas een bijbehorend prijskaartje aan hang. Jammer dat ik ze dit jaar niet heb kunnen bemachtigen, maar wie weet volgend jaar.

Heb er een paar weken terug 1 getest en ik ben het helemaal met je eens! Goede afwerking, lange lont, uitstekende knal en de prijs was in mijn geval (50 stuks €30,-) net om te doen. Voor €9,- per 10 stuks vind ik ze net wat te duur.

Is dat 50 stuks voor 30 euro standaard of was dat in de aanbieding?

40,- voor 50 stuks is wel erg duur vind ik, toch heb ik overwogen om er een pak van te nemen. Ik heb geen spijt, ze gaan loeihard voor een Belgische knaller, en tja, je moet het er maar voor over hebben ;)

Nee niet helemaal.
Toen we 8 jaar geleden nog de Thumping Thunders hadden voor €10 per 20, was het redelijk goedkoop. In elk geval een stuk beter dan de markt waar we nu in zitten.
2006 was het ineens bagger met de Thumping Thunders en toen eenmaal de eerste spaanse knaller op de markt was, kwam daar de hele meute achteraan en nu worden we doodgegooid met te dure knallers.

Nee niet helemaal.
Toen we 8 jaar geleden nog de Thumping Thunders hadden voor €10 per 20, was het redelijk goedkoop. In elk geval een stuk beter dan de markt waar we nu in zitten.
2006 was het ineens bagger met de Thumping Thunders en toen eenmaal de eerste spaanse knaller op de markt was, kwam daar de hele meute achteraan en nu worden we doodgegooid met te dure knallers.

Maar Thumping Thunders gaan ook veel zachter dan de spaanse knallers he...

Ik zie hier toch weer veel Néérlands gepieker over prijzen. Zo zijn we nu eenmaal. Ik trek gewoon de conclusie dat zij die vuurwerk kopen bij de zeer welgestelde klasse behoren.

Supero's; mooi spul is het zeker en samen met de Trueno van Original de top van de Belgische collectie naar mijn mening.

Erg goede knallers hoor, voor Belgische maatstaven. Gisteren eentje uitgetest en hij knalde erg hard. Ook de vertraging (lange lont) is goed. Het enige nadeel is dat ze normaal zo duur zijn, ik had er 50 voor €30,- en dan is het nog te doen, maar voor €9,- per 10 vind ik het toch echt te duur.

Net een afgestoken, maar ik had toch een doffere knal verwacht zoals bij de Mammoth. Maar deze was meer aan de felle kant, maar toch blijft ie hard!

Het is inderdaad wel mogelijk om de knal te vergelijken, ja :) misschien dat ik het verkeerd opgevat heb, mijn excuses daarvoor. Maar de Supero's knalde dit jaar zeker weer lekker!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan