the cigarman
VWC lid
Zelf testen en je weet het.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Die reactie was van pyropim. Die werkt toch bij pyrostar? Ik gok verkooppraat, eerst horen dan geloven.
Ik zou zeggen kopen en vergelijke, verkoopspraat is het zeker niet.... Heb ze vergeleken en ze zijn harder ! PS deze zijn over enkele weken pas verkrijgbaar
gewoon super dingen.
goeie vertraging lekkere dreun aanraders
De kwaliteit is minder maar de prijs daarin tegen veeel beter, wat dus inderdaad de kwaliteit/kwantiteit verhouding beter maakt. Je hebt zo een pakje fenix nitraten voor 8/10 euro los, en voor 20 stuks supero betaal je 18 euro.
Even wat punten opnoemen van de fenix en van de supero:
Fenix:
- Gips stop
- redelijk aantal weigeraars
- Vaak geen vlam
- Kort lontje, dus bij de stuks zonder vlam gaatie wat sneller af
- Geeft een harde,doffe knal.
- Goedkoper
Supero:
- Duur
- Lang lont
- Geen eindstop, dus minder kans op schade
- Geeft een harde,doffe knal.
- Geen,tot haast geen weigeraars.
Dusja je moet zelf weten waar je voor kiest. Ik zou zeggen neem de fenix als je daaraan kunt komen, maar als je daar niet aan kunt komen is de supero een zeer goede vervanger kwa hardheid.
Dit Topic gaat over Supero en niet over illegale nitraten......
en de nieuwe supero's die weldra te verkrijgen zijn zijn nog beter dan vorgig jaar !!
De vraag bepaalt wat het aanbod wordt. Als de Nederlandse markt vraagt om een harde knaller, dan wordt die gemaakt. Als de markt vraagt om een knaller zonder gipsen eindstoppen die om je oren vliegen, dan wordt die gemaakt. Als de markt vraagt om een paars visco lontje, dan wordt dat gemaakt. Als de markt vraagt om een nóg hardere knal, terwijl er niet meer kruit in mag, dan zal men in China een nóg beter flash compositie moeten maken.
De Chinezen zijn steeds bezig om hun composities (sassen) te verbeteren. Dat is een soort wedloop, waar wij alleen maar van profiteren.
Dit Topic gaat over Supero en niet over illegale nitraten......
en de nieuwe supero's die weldra te verkrijgen zijn zijn nog beter dan vorgig jaar !!