ivivuurwerk
VWC lid
Je betaald voor de effecten he... Je wilt em of je wilt em niet 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Je betaald voor de effecten he... Je wilt em of je wilt em niet![]()
En het zijn drie effecten in 1 stuk vuurwerk.
Fluit
Crackling
En de knal.
Prijs vind ik wel meevallen.
Het is immers een stukje vuurwerk wat orgineel is.
En niet een standaard knal ,,nitraat´´ achtig ding.
Ach,wat is origineel. Alpeco verkocht dit soort knallers al, voor minder geld (bespaar me de nuance van inflatie) en sowieso hardere dreun. Uniek, dat is wat deze knaller momenteel op de Belgische markt is. Iets met vraag en aanbod, en zo.
Volgens mij was CWT bij Alpeco met KVK, dus niet voor iedereen te verkijgen.
Deze knaller kan je zonder KVK kopen, wat dan een voordeel is.
Verder moet ik je wel gelijk geven.
Ik heb een baan, dus ik kan ze makkelijker aanschaffen, dan iemand die nog op school zit.
Veel jonge gasten zitten nog op school en moeten passen en meten, wat ze uitgeven welk vuurwerk.
En zullen de Elgordo niet kopen.
Nouja, ik vind een effect voor de knal gewoon leuk, dus ik zou ze zeker kopen (heb ik ook gedaan trouwens)Sowieso hebben jongeren minder baat bij een effect voor de knal, omdat ze de hele periode van nitraten met effecten hebben gemist. Alleen de freaks en wat oudere stokers hebben er echt belang bij.
Zo zie ik het in iedergeval
![]()
Sowieso hebben jongeren minder baat bij een effect voor de knal, omdat ze de hele periode van nitraten met effecten hebben gemist. Alleen de freaks en wat oudere stokers hebben er echt belang bij.
Zo zie ik het in iedergeval
![]()
Volgens mij was CWT bij Alpeco met KVK, dus niet voor iedereen te verkijgen.
Deze knaller kan je zonder KVK kopen, wat dan een voordeel is.
Verder moet ik je wel gelijk geven.
Ik heb een baan, dus ik kan ze makkelijker aanschaffen, dan iemand die nog op school zit.
Veel jonge gasten zitten nog op school en moeten passen en meten, wat ze uitgeven welk vuurwerk.
En zullen de Elgordo niet kopen.
Cwt was niet met KVK hoor.. Iig toen ik ze kocht niet.
En het is maar hoe je met geld omgaat. Wat jij zegt vind ik namelijk niet helemaal kloppen;
ook mensen met goed betaald werk kunnen dingen te duur vinden hoor. Als je een miljard hebt hoef je alsnog geen pakjes nitraat van 100euro te kopen. Voor zulke mensen ligt vaak ook een grens van wat ze maximaal willen uitgeven voor een goed/dienst
Maar goed niet iedereen denkt er zo over en meningen zullen hierover verschillen.
Ik vind ze 'helaas' te duur als ik bekijk wat je er voor terug krijgt
![]()