Pyroshow 2000-B Sacramentum

Het is dit niet de bedoeling om het over kortingcodes, etc te hebben. Graag weer on topic over deze dikke box. :D

Deze bak is zo goed.
Mijn eerdere post dat ik er 1 besteld had is verwijderd.

Maar bij deze post meld ik.
Dat ik hem voor de 2de x heb besteld voor de eerder genoemde lage prijs in dit topic.
:handsup:

Laatst bewerkt:
Bedankt voor het delen, man wat ben ik blij dat ik deze besteld heb. Voor de rambak liefhebbers misschien wat minder maar ik vind dit tempo heerlijk

Iemand nog live ervaring met deze opgedaan? Ik had hem in de bestelling bij Depot maar besloten hem door te schuiven naar volgend jaar.

Iemand nog live ervaring met deze opgedaan? Ik had hem in de bestelling bij Depot maar besloten hem door te schuiven naar volgend jaar.

Van deze ga je geen spijt krijgen. Wat een geweldige bak is dit. Enorme effecten, mooie kleuren, harde burst en lekkere opbouw van tempo.

Kan iemand mij vertellen waar deze worden verkocht?

*inmiddels gevonden

Laatst bewerkt:
Dat zou kunnen, maar qua Burst en spreiding is dit 1 van de dikste blokken die ik in mijn handjes heb gehad. Zonder twijfel zou ik deze opnieuw kopen. Traag, maar echt een geweldenaar

Echt een heerlijke box! Zo blij dat ik hem alsnog heb kunnen regelen ondanks dat ie niet bij pyro depot was uitgeleverd. Machtig apparaat met een heerlijke versnelling. Dikke burst waarop zelfs later op de avond na tig compounds de rustige start helemaal prima is.

Back
Bovenaan