Pyroshop Baarle- Hertog (voorheen Klavertje Vier)

Een fontein die 10 meter hoogte moet halen, dat is wel mega vet veel en ik ben zeer benieuwd of hier misschien een filmpje van bestaat.

gaan we nu zeiken over het label of hoe hij knalt.

zena had vorig jaar ook de reclame stunt afgejat van pyroshop dus .

:)gaat over hoe het product is niet om de buitenkant.

:Dgino

Dat snap ik, maar kleine moeite om met je eigen label/idee te komen toch? In plaats van iets van iemand anders te kopiëren.

Ja maar Mascleta is wel typisch Spaans. Dus de vlag is snel verzonnen. Misschien was Zena niet zo origineel met hun doos/label. Maar was het niet dat Zena met de Traca kwam en toen Pyroshop met de 10 meter en daarboven op knalde direct Zena met een 120 meter versie?

Men kopieert van elkaar dat houdt je niet tegen. Zena is daar zelf ook niet vies van gezien de Cobra 172V die er ooit eens was. Dit noemt men gezonde concurrentie.

Die kwam gewoon bij El di blasio vandaan hoor.
Niks gekopieerd.

Ja maar wel met een hele sterke band met illegale Cobra 6 toendertijd. Ze doen het allemaal. En uiteindelijk kijkt iedereen het van elkaar af. En daar is naar mijn mening niet echt veel mis mee. Zena kan het ook opvatten als een eer

Ja maar wel met een hele sterke band met illegale Cobra 6 toendertijd. Ze doen het allemaal. En uiteindelijk kijkt iedereen het van elkaar af. En daar is naar mijn mening niet echt veel mis mee. Zena kan het ook opvatten als een eer

Zena/Orginal is deze knaller gaan verkopen, omdat ze elke dag mensen aan de balie krijgen, met de vraag of ze nog Cobra's hebben.
Die hadden ze niet, dus zijn ze de 2 kleinste versie's Cobra's gaan verkopen.
Deze voldeden qua kruitgewicht, maar zijn afgekeurd omdat de keuringsinstantie bang was dat de einddoppen losschoten, tijdens het weggooien na aansteken.
(Nee, knallers met betonnen eindstoppen zijn wel veilig....:mad:)

Maar laten we ontopic gaan...

Back
Bovenaan