Pyroshop Baarle- Hertog (voorheen Klavertje Vier)

Deze aanbiedingen waren er vorig jaar ook. Opzich wel goede prijzen om een tripje te plannen alleen zijn dit niet de enige producten die een gemiddelde klant allemaal nodig heeft.

Er komt over een maand een actie bij de pyroshop.

flyer.jpg

Pyroshop Halloween avond Vrijdag 25 Oktober 2013

flyer.jpg

*Goodiebag voor elke kopende klant vanaf 25 euro.

Kom op 25 oktober ook naar onze gezellige griezelavond in onze winkel in Baarle-Hertog. Je kunt bij ons op deze avond genieten van fikse kortingen oplopend tot 30% per artikel en daarnaast ook super acties met mystery items welke aan het begin van de avond zelf bekend gemaakt worden. Dit alles onder het genot van een hapje en een drankje. Ook hebben we voor iedere kopende klant een leuke goodiebag gevuld met vuurwerk-merchandise en natuurlijk ook vuurwerk! De winkel zal volledig zijn aangekleed in de stijl van Halloween en enkele leuke special effects. Kortom deze avond mag je niet missen. Profiteer van de extreem hoge kortingen en kom naar de Pyroshop Fright Nights op 25 oktober tussen 17:00 en 21:00. Uiteraard zijn alle herfstvakantie aanbiedingen deze avond ook geldig!

korting2013.jpg

Download de kortingsbonnen als PDF

mysteryitems2013.jpg

Foto impressie van de halloween avond vorig jaar.

Adres:

Pyroshop Vuurwerk
Molenstraat 6
B-2387 Baarle-Hertog

http://www.pyroshop.be

Laatst bewerkt:
Leuk dat Pyroshop weer een Halloween avond doet! Altijd leuk als winkeliers speciale acties doen. Er staat hierboven nog wel dik gedrukt: Uiteraard zijn alle herfstvakantie aanbiedingen deze avond ook geldig! kan ik die acties al ergens vinden of wordt dit in de loop van de week bekend gemaakt?

Echt moeilijk zijn die mystery items niet.

product 5 euro: Een knaller maar geen idee welke.
product 12,50 euro: Ik denk de Chainthunder 500
product 20 euro: Pyro 1
product 22,50 euro: Ik denk een pakket met 3 vuurpijlen. Zal hopelijk de mega 3 zijn.
product 25 euro: Ik denk de brocade pine.

Als ik een beetje in de richting zit zullen dit zeker mooie aanbiedingen zijn.

Wat zal ik doen? Is moeilijk. Heb sowieso met een maat een tripje belgie gepland in de herfstvakantie. Ga ik hierheen of niet? Ligt er even aan wat de aanbiedingen van Loots en Zena zijn.

HERFSTACTIES! Megakortingen bij Pyroshop Vuurwerk

HERFSTACTIES! Megakortingen bij Pyroshop Vuurwerk

herfstvakantie_aanbiedingen_web.jpg

HERFSTACTIES
Pyroshop viert de herfst en daarom hebben we voor jullie een mooie selectie superaanbiedingen gemaakt. Deze superacties zijn de gehele herfstvakantie geldig. In onze winkel zijn nog diversen extra aanbiedingen.

Kom dus snel naar onze winkel en profiteer van de herfstacties de komende 2 weken want OP = OP!

Pyroshop Vuurwerk
Molenstraat 6
B-2387 Baarle-Hertog

Leuke acties maar beton strijkers :p??

Nitraatstrijker :P

Ja ze zijn origineel bezig. Maar wat mij verder opvalt. Weco Corsair en Bonbridge nitraten, Bij Salon Roger zijn die Bonbridge er bijvoorbeeld weer uit en dan in eens duiken ze bij de Pyroshop op. Ruilhandel maar leuk, nostalgie

Leuke acties maar beton strijkers :p??

Vergeet niet dat er niet alleen freaks naar Baarle gaan. Zo'n woord als nitraatstrijker of betonstrijker haalt mensen over om ze aan te schaffen. En geef ze eens ongelijk want zij moeten ook gewoon geld verdienen. Een paar misleidende woorden kunnen we toch wel door de vingers zien met deze super actie's!

Back
Bovenaan